9 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben van plan om het pas na mijn vakantie te vertellen, ik moet nog 3,5 week werken en de eerste week van de vakantie hebben we de eerste echo. Na de vakantie ben ik ongeveer 11 weken

3 maanden geleden

Reactie op JSRX

Ik ben van plan om het pas na mijn vakantie te vertellen, ik moet nog 3,5 w ...
Wel fijn dat de vakantie er tussen zit! Ik ben bang dat ik niet tot week 11 kan volhouden dat ik een griepje heb

3 maanden geleden

Als ik 13 weken ben, hebben e een groot overleg met alle collega’s, dan ben ik van plan het te doen. Ik wil het graag na de 12 weken pas doen, voor de zekerheid.

3 maanden geleden

Reactie op SenneZwanger

Wel fijn dat de vakantie er tussen zit! Ik ben bang dat ik niet tot week 11 ...
Daar ben ik zeker blij mee! Weet niet of ik het anders ook tot 11 weken had vol gehouden 😅

3 maanden geleden

Ik heb het tegen mijn collega's en managers al verteld na de positieve test omdat ik naar een andere werkplek moet ivm chemicaliën dus die weten het. De rest van het bedrijf (met name de mensen in de pauze) wil ik het pas na week 12 proberen te zeggen als ze niet eerder door hebben

3 maanden geleden

Ik vind het ook lastig, ik werk in de zorg (heb een IG diploma) en ik ben nog in opleiding tot verpleegkundige... ik zou niet weten wanneer ik het moet vertellen, probeer het wel na de eerste echo te doen, maar ik ben wel de hele dag met vlagen erg misselijk...

3 maanden geleden

Reactie op famdeursen2021

Ik vind het ook lastig, ik werk in de zorg (heb een IG diploma) en ik ben n ...
Ja ik werk ook in de zorg, wel de welzijn maar het is eigenlijk niet te verbergen. Ook met cliënten die ineens aan je gaan hangen ofzo

3 maanden geleden

Ik heb het in dezelfde week dat ik erachter kwam aan mijn baas verteld en een collega-vriendin. Ik werk op een laboratorium dus het was van belang dat zo snel mogelijk te melden. De rest van de collega’s probeer ik het zo lang mogelijk niet te vertellen, waarschijnlijk pas nadat de eerste paar echo’s goed zijn. 🙏🏻

3 maanden geleden

Net zoals familie en vrienden zal mijn werk ingelicht worden na een hopelijk goede NIPT. Geen idee of ik het zo lang ga kunnen volhouden want dit is mijn 3de zwangerschap en naar het schijnt word je dan sneller dik 🥲