9 Reacties

2 maanden geleden

Ik vind het momenteel in zijn geheel heel warm. Ik lig nu steeds zonder dekbed.Met deze zomerse temperaturen doe ik sowieso geen sokken aan tenzij het nodig is voor de schoenen, die ik dan ook alleen buiten draag. Mijn ouders en velen vinden een debkbed nu ook te warm en slapen met enkel het dekbedovertrek, dus zonder dekbed er in. Misschien is dat ook iets voor jou?

2 maanden geleden

Heb er ook last van! Laatste dagen krijg ik het met vlagen ook heel erg warm maar dit schijnt allemaal te passen bij de doorbloeding馃槈. Hoe ver ben je?

2 maanden geleden

Ik werd er vannacht gek van, in mijn geval ook enorm warme handen!! Het dekbedovertrek liggen wij onder en dan ligt er dus een dun bamboe dekbed over het middelste gedeelte haha. Ik lees mee voor tips 馃槃

2 maanden geleden

Ik heb het juist heel erg koud. Zit met een bodywarmer achter me bureau terwijl me collega鈥檚 in shirts lopen

2 maanden geleden

Reactie op Klaasje92

Heb er ook last van! Laatste dagen krijg ik het met vlagen ook heel erg war ...
Ruim 11 weken! Jij?

2 maanden geleden

Reactie op Lindaa1992

Ik werd er vannacht gek van, in mijn geval ook enorm warme handen!! Het dek ...
Haha slim! Ik heb vannacht een eenpersoons dekbed horizontaal over me heen gelegd, waardoor m鈥檔 bovenlichaam wel warm blijft maar mijn voeten eronder uitsteken 馃槣

2 maanden geleden

Reactie op tanniegie

Ruim 11 weken! Jij?
Ik ook dus wellicht past het ook wel deze periode. Blij als de warme dagen erop zitten haha

2 maanden geleden

Ja, die warme dagen waar iedereen zo blij van lijkt te worden en ik ook voorheen ook kunnen me sinds ik zwanger ben gestolen worden. Ik kijk echt uit naar een frissere dag. Dat het even mag afkoelen met een regenbui. Dan kom ik ook wat meer tot dingen. Vermoeidheid+hitte is voor mij tot weinig komen

2 maanden geleden

Eindelijk een regenbui, maar alsnog 23 graden en benauwd en warm 馃槄