Hij krijgt op de opvang; vega smeerworst groente spread zuivelspread en zuivel spread met kruiden en hummus, thuis geven wij eigenlijk boter of zuivelspread. Ik wil binnenkort eens proberen een beetje fruithapje als jam op zn broodje te doen. Pindakaas krijgt hij wel eens bij mn ouders en schijnt hij ook lekker te vinden, maar ik kan niet tegen de geur dus van mij krijgt hij het niet 🫣
Hij krijgt op de opvang; vega smeerworst groente spread zuivelspread en zui ...
Wat van het fruithapje op brood is hier een hit 😁
Ik heb tot nu toe alleen margarine en fruit erop gedaan. Ze eet pas sindskort goed brood. Heb wel nu kids smeerkaas (met minder zout) en zuivelspread in huis gehaald. En had al pindakaas ook. We gaan komende week dus wat meer afwisselen :)
Voor wie avocado op brood doet: koop je dan steeds avocado's of een spread? Ik vind dat avocado zo kort houdbaar is altijd. Of je hebt pech en hij is bruin van binnen..
Kids smeerkaas, boter, pindakaas, kleine keuken jam, cottage cheese, zuivelspread, geprakte avocado, geprakt gekookt ei en heel soms een klein beetje speculoos. Brood is een favoriet hier👌🏼
Misschien een hele domme vraag hoor, maar hoe doen jullie het ei op brood? Prakken en dan met wat boter zorgen dat het op het brood blijft plakken? Of?
Niet dat meneer het hier waarschijnlijk eet, want hij wil niets van vast voedsel weten (😭), maar ik probeer toch zo nu en dan pindakaas en ei te geven.