28 Reacties

één maand geleden

Dit :)

één maand geleden

Erg he. Vind dat de h&m goeie dingen er tussen heeft. Mom jeans met zwangerschapsband. Ik vind skims (bijenkorf) de jurk en de aansluitende tops ook heel fijn (ben 20+3 weken nu)

één maand geleden

Weet natuurlijk niet of t je smaak is 😘

één maand geleden

Reactie op Sil🩷

Weet natuurlijk niet of t je smaak is 😘
Ik neem is een kijkje, zie ook dat ze zwart hebben namelijk :) thanks. Welke jurk van skims vind jij chill?

één maand geleden

Kijk bij SHEIN! Super leuke kleding

één maand geleden

Reactie op Mimaw200

Ik neem is een kijkje, zie ook dat ze zwart hebben namelijk :) thanks. Welk ...
Ik draag hem zelf dan andersom haha. Hoge nek staat me beter. Kan met deze jurk allebei de kanten op

één maand geleden

https://www.justfavorites.nl ik kwam bij haar terecht via de we are pregnant beurs. Ik ben zeeeeeeeer tevreden over de kleding! Het is betaalbaar leuk trendy en zowel geschikt voor voor tijdens en na de zwangerschap! Ik heb een jurk een setje rok&trui een flaird broek en een trui op de beurs gekocht. Ook geschikt voor langere dames onder ons! alle kleding is mega oprekbaar maar zit mooi aangesloten en kan dus goed mee groeien met je buik!

één maand geleden

Reactie op janey97

https://www.justfavorites.nl ik kwam bij haar terecht via de we are pregnan ...
Boohoo.com heeft ook hele leuke kleding vind ik! Ik heb hier alleen zelf nog niks op besteld wil dat doen als ik wat verder ben en mijn buik nog wat groter is als nu☺️

één maand geleden

Ik koop op Vinted(op positiebroeken na) gewoon van alles wat ik leuk vind en dan gewoon 1 a 2 maten groter, geen meuk van shein Ali of wat dan ook en je loopt er alsnog leuk bij:) postiebroeken haal ik bij mamalicious, die hebben van allerlei soorten dus zit ook altijd wel wat tussen

één maand geleden

Asos Maternity, H&M, Studio Anneloes (duur maar mooi voor naar het werk bijvoorbeeld)

één maand geleden

Vreselijk hè! Ik vind veel zwangerschapskleding heel oud en degelijk. Echt precies dezelfde dingen nog als mijn 20 jaar oudere nicht destijds droeg toen ze zwanger was, alsof het totaal niet meebewogen is met de tijd. Cropped truien kan je echt gewoon van de normale mode halen, eventueel een maatje groter. Ook oversized truien kan je gewoon van de normale mode blijven dragen. Ik draag normaal veel leggings met iets cropped of oversized eroverheen en dat wil ik ook liefst blijven doen, alleen dan met zwangerschapsleggings haha. Een jeansbroek begin ik niet eens aan, ik vind dat echt alleen leuk als het een hoge taille is met iets er in maar dat kan zwanger natuurlijk niet 😅 Ik kan het beste slagen bij h&m. Beetje betaalbaar nog, zit lekker en wat moderner. Ik loop er alleen wel tegenaan dat bijna alle wintermode zwart of in ieder geval erg donker is. Ik ben meer van het crème/beige en pastel. Maar het is even niet anders🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Ik heb eigenlijk weinig positiekleding. Ik heb wel twee zwangerschapsleggings die fijn zitten en een jeans van de h&m mama lijn. Maar verder draag ik gewoon normale kleding, al dan niet een maatje groter. Eigen ook gewoon van de merken die ik normaal fijn vind. Dus dat is misschien wel een idee? Bijvoorbeeld investeren in een mooie zwangerschapsbroek of rok, die zijn er echt in elke stijl/model/kleur/stof die je je kan bedenken en dan daar op gewoon aan wat je normaal ook zou dragen?

één maand geleden

Haha geweldig! Ik herken helemaal wat je zegt. Mijn oplossing tot nu toe is pantalons dragen. Later in de zwangerschap wordt nog wel een dingetje. Mij krijg je niet in zo'n toeterjurk 😱😆😅 Wel jammer: smaken verschillen maar het aanbod is erg eenheidsworst. Ik lees graag mee voor goede tips!

één maand geleden

Ik lees ook graag mee, vind positiekleding ook echt vreselijk oubollig/saai. Heb nu een paar wide legs van Costes, die hebben een stretch band en rekken goed mee. Ben ook bang dat ik de hele zwangerschap hetzelfde aan moet 😖

één maand geleden

Boohoo heeft leuke dingen 🥰

één maand geleden

Ik koop zelf veel via shein. Die hebben ook niet van die standaard zwangerschapskleding. Verder heb ik van de h&m zwangerschaps jeans en die zitten super fijn voor het werk. Heb ook een aantal leggings van noppies met een leuke trui of sweaterdress ofzo erop. Zelf draag ik geen normale kleding meer, maar alleen echt zwangerschapskleding. Ik vind een maatje groter eigenlijk gewoon echt niet mooi of lekker zitten. Wordt al gauw veel te wijd en sluit niet mooi aan op mijn lichaam. Buiten dat wordt kleding met een maatje groter vaak alleen een stuk wijder en niet persee langer bij je buik. Waardoor ik dan wijde truien heb, maar die te kort zijn om volledig over mijn buik te vallen🤣 doen we maar niet🙈

één maand geleden

Reactie op Sil🩷

Ik draag hem zelf dan andersom haha. Hoge nek staat me beter. Kan met deze ...
Ik heb zoiets alleen dan van guts en gusto, stukje goedkoper en heb hem al heel lang in gebruik! Had hem vandaag aan met een overslag wollen vestje waardoor de buik er onderuit kwam, maar een kortere trui erover staat ook leuk. Of een maxirok met die combinaties.

één maand geleden

Ik lees ook even mee, ben zo mee eens! Ik mis vooral een beetje kleur in alle kleding, het is alleen maar saai grijs, zwart, wit 😅

één maand geleden

Reactie op janey97

https://www.justfavorites.nl ik kwam bij haar terecht via de we are pregnan ...
Oeh thanks

één maand geleden

Heel herkenbaar & stel het zoveel mogelijk uit! Ik draag dan ook nog gedeeltelijk mijn oude broeken waar een elastieke band in zit& normale shirtjes die net wat langer zijn. Ik heb 1 zwangerschapsbroek, een zwarte stoffe broek van noppies die heerlijk zit, geen zwangerschapbroek lijkt en ik met alles gewoon nog kan combineren. Ik zou niet perse zoeken naar zwangerschapskleding maar normale kleding die je straks ook nog aan kan als je buik wat meer groeit.