28 Reacties

één maand geleden

Ik ben laatst goed geslaagd bij mamalicious en de maternity lijn van Vero Moda. Vooral de jeans zijn daar niet zo suf.

één maand geleden

Ik heb beetje wijde twin sets gehaald voor de winter. Ze zijn leuk en warm.

één maand geleden

Ik heb ook bij just favorites besteld, hele leuke kleding vind ik zelf. Ik paste alleen bijna nergens in. Ik heb maat 40 maar kreeg de rokken bijna niet over m’n billen of m’n buik, nu 18 weken maar met 20 weken zou ik al niet meer in die rokken passen. Tipje dus!

één maand geleden

Shein! Leuke kleurrijke, maar ook mooie aansluitende kleding! En alles past, gewoon in de eigen maat

één maand geleden

Deze mega leuke straight leg van SHEIN!

één maand geleden

Heel blij met deze flared legging. Draag er ruim vallende denim blouses of sweaters op. https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding/noppies-maternity-pantalon-umea-black-40n1111-p090.html

één maand geleden

Ik heb twee zwangerschapsbroeken van studio Anneloes! Wel wat duurder, maar erg goede kwaliteit en zeker niet oudbollig (ook leuke flared modellen) Mijn jurkjes (veel met stretch en in ribstof) heb ik van boutique bij JLK. Hebben super leuke dingen. Heb ook nog een tweedelig set van hun (rok en bijpassende trui) in beige en zwart. Met deze kleding voel ik mij helemaal hip en je kan alle items na je zwangerschap ook nog aan 😁