145 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben zwanger van ons tweede en derde kindje. We hebben een zoontje van 3. Zelf ben ik 33 en mijn partner is 36.

2 maanden geleden

Hey ik ben zwanger van ons eerste kindje, ik ben 33 en mijn partner 29 ik was gestopt met de pil en werd maar niet ongesteld, ik heb 24 juni een bloeding gehad en ik dacht yes wordt weer ongesteld 4 juli moest ik naar de gynaecoloog om te kijken waarom het niet lukte. 23 juli stond ik onder de douche en dacht doe gewoon even een test die was positief het blijkt dus dat die 24juni geen ongesteldheid was maar de innestelingsbloeding 🤣 ik ben super zenuwachtig kan het ook soms nog niet geloven. Ik ga over 2wk op vk met de auto dit kan neem ik aan gewoon toch? De verloskundige heeft er niks over gezegd, 2 sept heb ik mijn eerst echo🥰

2 maanden geleden

Ik ben 26, bijna 27. Mijn vriend is 28 en dit is ons eerste kindje!

2 maanden geleden

Ik ben 29 en mijn 31. Dit wordt ons 3e kindje. De oudste wordt in september 6 en de jongste is nu net 3

2 maanden geleden

Ik ben 38 jaar en 6 weken zwanger.

2 maanden geleden

32 jaar en zwanger van mijn 2e kindje. 1e wordt in november 5.

2 maanden geleden

37 jaar Mijn 5de zwangerschap 🥰

2 maanden geleden

Tweede zwangerschap en ik ben nu 34 jaar. Ons zoontje is net 2 geworden in juni.

2 maanden geleden

35 jaar. Dit is mijn vijfde zwangerschap. Zoontje van 10🩵 twee miskramen en een stilgeboorte

2 maanden geleden

1e kindje op komst, ik ben 29 en mijn man 32, tegen de tijd dat het geboren zal worden zijn we 30 en 33

2 maanden geleden

Eerste kindje op komst ik ben 26 en mijn man is 29. Als ons kindje geboren word zijn wij 27 en 30

2 maanden geleden

Ik ben 33, mijn vriend is 30 en dit is ons eerste kindje 🥰

2 maanden geleden

Mijn man en ik zijn beide 26. We hebben een dochter van 2,5 jaar en nu zwanger 5+1 ( na mijn miskraam de vorige ronde direct weer zwanger)

2 maanden geleden

Ook na 7 jaar weer zwanger van ons tweede kindje. Ik ben 32 en mijn man 34. Onze dochter is net 7 geworden. Al heel lang de wens gehad voor een broertje/zusje. Nu gaat het eindelijk gebeuren ♡

2 maanden geleden

35 jaar en zwanger van een 2e kindje. Mijn man is 38 jaar

2 maanden geleden

27 en 1e zwangerschap, vriend is 31 🤍

2 maanden geleden

2e kindje opkomst! Ik ben 24 en mijn vriend is 32 en wij hebben al een dochtertje die over 2 weken 2 word 🥰

2 maanden geleden

Zwanger van de 3e, zoon van 2,5 jaar, dochter van 6 maanden. Zelf ben ik 25 en mn man 29.

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! En knap hoe je je eerste zwangerschap zelf hebt gedaan! Mijn (bijna) man en ik zijn 25 jaar en verwachten ons eerste kindje ❤️ 6.2 weken zwanger , volgende week onze eerste echo :)

2 maanden geleden

Reactie op luna05

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje samen met mijn vriend waarmee ik al 3 ...
Hier net andersom! We zijn 4 jaar samen, ik ben 18 en hij is 19. Ook ons eerste kindje🥰