145 Reacties

2 maanden geleden

27 jaar en 10 weken zwanger van een eeneiige tweeling , we hebben twee jongens van 9.5 en bijna 8, en 2 meisjes van 5 en 2.5 💛

2 maanden geleden

23 jaar en nu 8 weken zwanger van nummer 2! Hebben al een jongetje van 1,5

2 maanden geleden

ik ben 33 jaar en in verwachting van ons derde kindje. de oudste is bijna vier en de nu nog jongste is acht maanden.

2 maanden geleden

Ik ben 37 en dit is mijn tweede zwangerschap, de eerste keer is fout gegaan. We duimen nu voor een gezond kindje 🥰

2 maanden geleden

Ik ben 32 en dit word mijn tweede kindje, we hebben al een zoontje van 2 jaar. :)

2 maanden geleden

Ik ben 26 en dit word mijn derde. Ik heb al een dochter van 7 en een dochter van 7 maanden

2 maanden geleden

27 jaar en mijn vriend 29 jaar. Onze eerste zwangerschap. Ben 10wk zwanger

één maand geleden

Zwanger van de eerste! Bijna 8 jaartjes samen, vriendlief 25 jaar (bijna 26) ikke 24 jaar (bijna 25!)🥰

één maand geleden

27! Zwanger van ons eerste kindje, al 8 jaar een relatie 🥰

één maand geleden

25 en onze eerste 🫶🏼

één maand geleden

25, zwanger van ons eerste kindje na een eerdere miskraam. We zijn 10 jaar samen

één maand geleden

33 jaar, derde en als alles goed gaat de laatste zwangerschap. Een stilgeboren dochter, een zoon, en ik denk nu opnieuw een zoon. Met 2 kindjes om voor te mogen zorgen zijn wij straks compleet.

één maand geleden

Ik ben 31 en zwanger van onze tweede! Onze eerste is op mijn 30e verjaardag geboren 🩵

één maand geleden

Reactie op Elineee92

Ik ben 31 en zwanger van onze tweede! Onze eerste is op mijn 30e verjaardag ...
Bijzonder zeg!

één maand geleden

28 en zwanger van de eerste. Mijn partner is 40 en we zijn bijna 6 jaar samen

één maand geleden

Ik ben 33 jaar, bewust alleenstaande moeder van een zoontje van bijna 3 jaar. Momenteel zwanger van een tweeling, dus ik ga van 1 naar 3 kinderen. Was wel even een shock, zeker omdat ik grotendeels alles alleen doe. Langzaam wen ik aan het idee.🙈🥰 Zwanger geworden via IUI met een bekende donor.😁

één maand geleden

32 jaar. Een dochter van 2,5 en nu 9 weken zwanger van de tweede ☺️

één maand geleden

35, partner ook 35, zwanger van de 4e en 3 miskramen gehad. Jongste is 3 jaar en oudste 5 jaar.

één maand geleden

32 jaar, 15 jaar samen en nu bijna 12 weken zwanger van ons eerste kindje na een eerdere miskraam in mei.

één maand geleden

Ik ben 35 en mijn man 38, eerste kindje 🤗