6 Reacties

7 maanden geleden

Zoontje 13 weken -Lachen -Lachen met kier en gil geluidjes -Choe koech kletsen -Hoofd zelf rechtop houden in draagzak of tummy time -van buik naar rug rollen beide kanten op -gericht mijn vinger vast pakken als ik mijn hand voor hem hou -in buik ligging zelf met armen omhoog duwen -herkent flesje, spuugt speen uit of wordt wakker van het geluid het flesje te maken (andere geluiden slaapt hij doorheen)

7 maanden geleden

Zoontje 13 weken -van buik naar rug draaien -lachen ( soms schaterlachen) -iets vastpakken ( vooral mama’s haar) -flink stampen met zn beentjes -sabbelen op zijn vuistjes -speen uit zijn mond halen

7 maanden geleden

Dochter 11 weken - liggen en lachen šŸ˜‚ - tummytime gaat ook goed Thats it.

7 maanden geleden

13 weken - lachen en soms een schatter lachje - kletsen met zijn baby geluidjes - vaak al zijn hoofdje meenemen als je aan zijn handjes overeind trekt - tummy time gaat goed al doet hij wel vaak zijn armen naar achteren. Hierdoor wil het terug draaien ook nog niet lukken 🤣 - vindt vaak zijn duim als troost nu - ja en die beentjes liggen alleen stil als die slaapt šŸ™ƒ

7 maanden geleden

Dochter 12 weken: •lachen en soms schaterlachen (dat vind ik zoooo leuk) •op handjes sabbelen •speeltje grijpen onder de babygym •snel goed boeren (duurde eerst altijd heel lang) ā€¢ā€kletsenā€ 🄰 •1 of 2 dutjes per dag in bedje ipv op mij of in de draagzak •zichzelf omhoog duwen in buik ligging

7 maanden geleden

Zoontje 10 weken - Lachen - kletsen met allemaal verschillende geluidjes - Hoofd zelf rechtop tijdens tummy time en vasthouden - van buik naar rug rollen - op de zij rollen - iets gericht pakken - herkent mensen en dingen (papa, mama, grote broer, flesje, knuffel, speen etc) - stampen met de benen - sabbelen op vuistjes