7 Reacties

3 maanden geleden

Volgend!

3 maanden geleden

Wat goed dat je je daar zo in verdiept! Ik ben al blij als ik m’n broodje hagelslag wegkrijg 😂👍🏻

3 maanden geleden

Reactie op Paula29

Wat goed dat je je daar zo in verdiept! Ik ben al blij als ik m’n broodje h ...
Ja dit dus.. nog geen APPELTJE.. maak me soms wel zorgen of ik niet te weinig binnen krijg hoor. Hoe doe jij dat?

3 maanden geleden

Reactie op Paula29

Wat goed dat je je daar zo in verdiept! Ik ben al blij als ik m’n broodje h ...
Dit ja 😂 ik was ook echt van plan om gezond en gevarieerd te eten. Heb het 1 week volgehouden, toen werd de misselijkheid zo erg dat ik niet eens meer een glas water kon drinken. Nu met medicijnen gaat het een stuk beter maar ik kan nog steeds veel minder eten dan normaal, avondeten is echt een drama en ik vind zoveel dingen smerig. Drinken gaat mega moeizaam en waar ik normaal alleen thee en water drink pak ik nu frisdrank om überhaupt genoeg vocht binnen te krijgen. @TS: zolang je gewoon normaal gezond en gevarieerd eet is het echt prima hoor! De app zwangerhap van het voedingscentrum is heel fijn en duidelijk over wat je wel en niet mag eten. Behalve dat kan je gewoon lekker blijven doen wat je al deed.

3 maanden geleden

Reactie op Paula29

Wat goed dat je je daar zo in verdiept! Ik ben al blij als ik m’n broodje h ...
Hahaha ja ik heb juist hele gekke en ongezonde cravings nu, terwijl ik echt goed wil eten! 😂

3 maanden geleden

Ik eet nu elke dag een bakje cottage cheese met komkommer, snacktomaatjes en avocado. Eiwitten (en calcium), gezonde vetten en vitaminen van de groenten. Dan heb ik dat in elk geval vast binnen en het is echt een snackje voor me :) Voor de rest probeer ik gewoon gevarieerd en zo veel mogelijk gezond te eten. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik zwangerschapsdiabetes, dus daar probeer ik nu wel rekening mee te houden.

3 maanden geleden

Ik eet zelf een volkoren koekje in de ochtend met thee, daarna crackers met zaden en pitten. Daarna lunch ik dat verschilt altijd (broodje, croissantje, pannekoeken, eitje, soepje) daarna eet ik yoghurt met pure chocoladenibs en volkoren granen met zaden. Daarna eet ik nog een handje Pompoenpitten met een notenmix (ongebrand en ongezouten) en daarna 3 stuks fruit. Hierna eet ik niks tot het avondeten. Bij het avondeten eet ik een klein stukje vlees en probeer ik 2 soorten groenten te eten. In de avond komt het wel eens voor dat ik nog trek heb en iets van chocolade eet. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten en zo veel mogelijk volkoren producten te eten en zo veel mogelijk groente en fruit te eten en zo min mogelijk suiker. Oja ik probeer ook een glas melk te drinken per dag. Mocht iemand nog tips hebben hoor ik het graag:)