6 Reacties

één maand geleden

Ja ik herken dit wel! We zijn hier aan het klussen en ik kan niks meer. Als ik eigenwijs toch wat ga doen loop ik de rest van de dag als een kreupele bejaarde door de bekkenpijn. Vreselijk. Ik voel me afhankelijk van anderen en ik mis ook het extraverte deel van mijn leven. Ik denk dan maar, ik ben al op de helft. De oppas voor tijdens een concert volgend jaar is al geregeld 😁 We worden gewoon straks hele coole mama's die met de kindjes op avontuur gaan. En de rest van de tijd zijn er vaders of oppas zodat we zelf ook weer onze uitspattingen mogen uitleven 😀

één maand geleden

Ik herken het ook! Vooral omdat ik minder energie heb lukt het minder vaak om dingen te doen die ik leuk vind. Ik ben echt een sociaal dier, maar nu lig ik vaak al om half 9 in bed.. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik me ook best vaak eenzaam gevoeld. Probeer dat nu wel te voorkomen, maar het is nu eenmaal anders dan wanneer je niet zwanger bent.

één maand geleden

Reactie op Felina1985

Ja ik herken dit wel! We zijn hier aan het klussen en ik kan niks meer. Als ...
Dit is ook heel herkenbaar! Gisteren de berging mee opgeruimd en vervolgens helemaal last van mijn bekken. Vervolgens strompelend met Halloween langs de deuren gegaan 😅 Was wel leuk maar voelde me niet mijn bruisende zelf zeg maar 😊 en ik weet dat het nog erger wordt 🙈 Haha dat sowieso! Merk alleen dat ik wat ongeduldiger ben. Heb ook even thuis gezeten met overspannenheid en wil nu weer en dat is heel beperkt zeg maar ☺️ Ik blijf wel dingen doen maar merk ook dat een dagje weg toch wel in de avond weer veel rust vraagt.

één maand geleden

Reactie op Vanillecola

Ik herken het ook! Vooral omdat ik minder energie heb lukt het minder vaak ...
Ja dat is ook zo. Bij mijn dochter was het corona dus ik miste letterlijk niets. Maar was wel eenzaam, kon met weinig mensen echt delen. Nu kan er zoveel en voor ons ook weer niet 😉 Merk dat het ook tegen mijn natuur ingaat. Maar goed we zijn al over de helft ☺️

één maand geleden

Sauna mag wel🤗

één maand geleden

Reactie op Suuskexx

Dit is ook heel herkenbaar! Gisteren de berging mee opgeruimd en vervolgens ...
Ha wat fijn te lezen dat anderen dit ook hebben. Ik had het zo vroeg in de zwangerschap nog niet verwacht omdat je overal leest dat je nu veel energie zou moeten hebben. Energie is er misschien nog wel maar er niks mee kunnen doen is misschien nog frustrerender dan je gaar voelen!