15 Reacties

3 maanden geleden

Leuke Topic! Ik ben nu 5 weken maar weinig eetlust. Nog geen cravings naar bepaald eten of drinken! Wel erg benieuwd of dit straks gaat veranderen en welk voedsel mijn nieuwe craving word.. 😅

3 maanden geleden

Eerst moest ik echt mijzelf dwingen om te eten. Paar weken later, nu de afgelopen dagen dus eet ik echt veel. Heb constant trek. Eet genoeg fruit, snackgroente, maar tosti’s zijn gewoon echt lekker. Spa lime ginger smaakt ook goed, en luik ijsjes. Alle citrussen helpen ook tegen het beetje misselijkheid wat ik overdag nog heb.

3 maanden geleden

Kaassss

3 maanden geleden

Reactie op Macy92

Kaassss
Same!!!

3 maanden geleden

Quiche lorraine van ah (dont ask!), kaas, tosti’s en ik droom van broodjes frikandel met mayo (1x gedaan) 💪

3 maanden geleden

Reactie op mienden

Leuke Topic! Ik ben nu 5 weken maar weinig eetlust. Nog geen cravings naar ...
Herkenbaar, dit heb ik ook. Ongeveer ook 5 weken volgens mijn eigen berekeningen. Als het zo blijft vindt ik dat ook goed haha

3 maanden geleden

Ik denk heel veel aan een frietje speciaal met veel ui en curry🥲😂

3 maanden geleden

Slagroomtaart, slagroom

3 maanden geleden

Ik ook kaaaas

3 maanden geleden

Appelsap😅

3 maanden geleden

Kaas met zilveruitjes, kookworst, frikadellen, bitterballen, augurk, komkommer,...eigenlijk hele borrelplanken dus. Ook maak ik 1 a 2 keer per dag roerbakgroenten (ui, wortel, courgette, paprika) met knoflook, gember en chilisaus. Voornamelijk hartige trek, zoet laat ik veel links liggen.

3 maanden geleden

Als ik moet eten dan alleen maar hartig. Al is de eetlust hier nog ver te zoeken en eet alleen omdat het moet 😅

3 maanden geleden

Chips…

3 maanden geleden

Ik moet niks meer van hartig hebben terwijl ik dat normaal het liefst heb. Nu alleen maar behoefte aan frisse dingen zoals fruit en en water ijsjes. ( dit was ook zo bij mijn vorige zwangerschap)

2 maanden geleden

Reactie op Mamavanbibi

Ik moet niks meer van hartig hebben terwijl ik dat normaal het liefst heb. ...
Hahah dat had ik mijn vorige zwangerschap. Ik vrat cheesecakes mijn hele zwangerschap. Bestelde er soms wel twee in een koffietentje: want zwanger… dat heb ik geweten! 😬