6 Reacties

3 maanden geleden

Ik zie het nut niet zo van meerdere testen. Zie daar mega veel topics over maar ik heb die memo even gemist dat je oplopende testen moet hebben. Lijkt me alleen maar super onzeker makend. Bij mijn eerste kindje heb ik in 2 dagen iets van 6 testen gedaan, omdat ik het gewoon niet geloofde dat ik zwanger was. Maar nu heb ik er maar 1 gedaan en daarna niet weer. Een positieve test, niet ongesteld en me beroerd voelen is voor mij bewijs genoeg. Dus ik zou adviseren niet meer testen 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op Bitterbal

Ik zie het nut niet zo van meerdere testen. Zie daar mega veel topics over ...
Het is meer dat ik het ook overal zie dus ik ging er eigenlijk van uit dat je op een gegeven moment een knaltest moet hebben en dat maakt me onzeker馃

3 maanden geleden

Reactie op Bitterbal

Ik zie het nut niet zo van meerdere testen. Zie daar mega veel topics over ...
Daar sluit ik mij bij aan... ik snap het nu er ook niet zo van. Als je positief zwanger test, dan is dat toch voldoende? Ik snap de onzekerheid, want ik heb ook de angst dat het misgaat (eerder een miskraam gehad). Maar het is nu gewoon een soort van afwachten tot je de eerste echo krijgt. Vertrouw op je lijf, op de natuur...

3 maanden geleden

Mee ophouden vooral 馃槈. Mijn vorige zwangerschap nooit een knaltest gehad, maar er hobbelt hier toch echt een meisje van 1.5 jaar. Positief is positief. Probeer erop te vertrouwen en probeer op je kindje te vertrouwen. Meer kan je echt niet doen..

3 maanden geleden

Wat de dames voor mij al zeggen: stoppen met testen. Al die testen kosten veel geld en alles wat het doet is het cre毛ren van schijnzekerheid. En heel cru gezegd, als het fout zou gaan dan doe je daar toch niks tegen. Gewoon afwachten tot de eerste echo en daarna lekker gaan genieten van je zwangerschap!

3 maanden geleden

Super lief jullie berichten en ook even nodig, normaal zou ik ook zo gedacht hebben maar doordat je dit soort dingen steeds op het forum ziet wordt het een soort van ding van hoort! Jullie hebben gelijk en beter gewoon niet testen en dan gewoon zien wat er gebeurt!