24 Reacties

11 maanden geleden

Ja heb het ook, had na gevraagd aan de verloskundige, ze zei dat heel normaal was. Ze zei je kan inleg kruisjes gebruiken of tena

11 maanden geleden

Ja naar he? Ik heb ook de hele tijd het gevoel dat ik mezelf ruik. Zo'n sterke, onfrisse geur rond m'n vagina. Hebben jullie dat ook? Ik vind dat nog veel erger dan de afscheiding zelf, daarvoor helpt een maandverbandje voldoende (inlegkruisje is te weinig 🤭). Ik was me heel goed, maar ruik het nog steeds en ben zo bang dat anderen het ook ruiken... Volgens mijn man is er niks te ruiken en ik weet dat ik als zwangere veel beter kan ruiken, maar het maakt me toch heel onzeker als ik bijvoorbeeld dicht naast andere mensen zit of sta 😳

11 maanden geleden

Reactie op AnyaE

Ja naar he? Ik heb ook de hele tijd het gevoel dat ik mezelf ruik. Zo'n st ...
Herken wat je zegt

11 maanden geleden

Reactie op AnyaE

Ik herken dit ook sinds een paar dagen! Voel net zo'n poppetje uit de sims met een groene walm om mij heen whaha

11 maanden geleden

Reactie op Alyenna

Ik herken dit ook sinds een paar dagen! Voel net zo'n poppetje uit de sims ...
Haha! Ja inderdaad 🤭

11 maanden geleden

Reactie op Alyenna

Ik herken dit ook sinds een paar dagen! Voel net zo'n poppetje uit de sims ...
Wat nog weleens wil helpen is om katoenen inlegkruisjes of maandverband in doen. Daar zit echt veel minder chemische troep in wat er bij mij voor heeft gezorgd dat ik mijzelf ook veel minder ruik voor mijn gevoel.

11 maanden geleden

Reactie op Mommywishes98

Wat nog weleens wil helpen is om katoenen inlegkruisjes of maandverband in ...
Bedoel je daarmee wasbaar maandverband?

11 maanden geleden

Reactie op AnyaE

Ik herken dit ook, heel vervelend! Heb van die fijne stoffen zwangerschapsbroeken die ik nu echt veel vaker was om die reden omdat ik het anders zo onfris vind. Ook wat meer waterige afscheiding de laatste dagen.

11 maanden geleden

Reactie op rold1999

Tipje, geen geurtjes meer 🙃 https://www.kruidvat.nl/libresse-dailies-extra ...
Dankjewel! Ik ga het eens proberen. Erger zal hey er sowieso niet van worden 😅

11 maanden geleden

Reactie op AnyaE

Die geur, zo herkenbaar! Mijn man ruikt het ook niet maar ik ruik mezelf de hele dag… uiteindelijk een kuur gekregen van de huisarts voor schimmel infectie. Deze werkt elke keer voor een paar weken en daarna komt de geur weer terug. De huisarts gaf wel aan dat dit heel normaal is in een zwangerschap en vooral heel vervelend omdat wij nu zo goed ruiken

11 maanden geleden

Reactie op Mama261

Die geur, zo herkenbaar! Mijn man ruikt het ook niet maar ik ruik mezelf de ...
O, ik ben er nog niet mee naar de huisarts geweest. Maar misschien is dat inderdaad wel een goed idee. Als het voor een paar weken helpt, zijn we bijna aan de bevalling toe, dus ideaal 😇

11 maanden geleden

Reactie op AnyaE

Bedoel je daarmee wasbaar maandverband?
Ja dat kan ook, maar kruidvat of always heeft ook volledig cotton wegwerp maandverband en inlegkruisjes. Ik vond zelf die van de kruidvat minder fijn, dus gebruik liever always. Maar nog fijner vind ik degene die ik in Duitsland bij de DM haal.

11 maanden geleden

Reactie op AnyaE

O, ik ben er nog niet mee naar de huisarts geweest. Maar misschien is dat i ...
Was ook niet mijn eerste ingeving hoor maar ik werd echt gek van mezelf en m’n geur 🙈 heb het al sinds week 20 ongeveer en ben nu al 3 kuren verder. Hoop dat de laatste het red tot het einde van de zwangerschap maar ben er bang voor 😅 wil ook niet dat de verloskundige tijdens de bevalling denkt “wat een geur” 😂

11 maanden geleden

Reactie op Mommywishes98

Ja dat kan ook, maar kruidvat of always heeft ook volledig cotton wegwerp m ...
O dat klinkt ook goed. Ik ben zelf niet zo van het wasbaar 🤭 Maar dit kan ik proberen! Duitsland is te ver, maar Always moet in de buurt te vinden zijn. Dankjewel voor de tip!

11 maanden geleden

Reactie op Mama261

Was ook niet mijn eerste ingeving hoor maar ik werd echt gek van mezelf en ...
O gut! Aan de verloskundige heb ik nog helemaal niet gedacht 😬 Nou, toch maar eens bij de huisarts langs dan! 🙈

11 maanden geleden

Reactie op AnyaE

O gut! Aan de verloskundige heb ik nog helemaal niet gedacht 😬 Nou, toch ...
Haha! 🤣 ze zijn vast wat gewend maar die gedachtegang zit mijzelf niet lekker

11 maanden geleden

Reactie op AnyaE

Dankjewel! Ik ga het eens proberen. Erger zal hey er sowieso niet van worde ...
Precies daarom dacht ik ook, laat ik eens proberen ☺️

11 maanden geleden

100% katoenen ondergoed + 100% katoenen inlegkruisjes/maandverband. Ik gebruik de inlegkruisjes van Etos eigen merk. En maandverband van Sanature. Verder de vagina alleen uitwendig wassen en alleen met lauw of koud water. Daarna goed droogdeppen. 👍🏻

11 maanden geleden

100% katoenen ondergoed + 100% katoenen inlegkruisjes/maandverband. Ik gebr ...
Ik heb die Sanature inlegkruisjes gekocht omdat het idd katoenen zijn. Maar dat “bovenste” laagje van het inlegkruisje wordt helemaal gefrommeld na een uur dragen? En ik vond ze te dun. Ben maar weer overgestapt naar Libresse.