14 Reacties

6 dagen geleden

Ja heel herkenbaar. Wellicht kan het ook nog urine zijn als je gehoest of gelachen hebt?

6 dagen geleden

Ik heb nu ook een aantal keer (op 1 hand te tellen) gehad dat m’n onderbroek nat was, alsof ik inderdaad een beetje urine ben verloren

6 dagen geleden

Ja hier ook veel afscheiding ik voel mij af en toe een slak

5 dagen geleden

Schijnt allemaal te mogen. Mijn verloskundige heeft mij gewaarschuwd dat je soms zoveel afscheiding kan hebben dat het langs je benen loopt 😝 Dus geen zorgen!

5 dagen geleden

Reactie op DaphneBoaz

Ja hier ook veel afscheiding ik voel mij af en toe een slak
Ja dit dus 🤣

5 dagen geleden

Ja hier ook

5 dagen geleden

Ik had toevallig vandaag voor het eerst dat het me ook opviel. Ben 18+4 vandaag. Volgens mij hoort het erbij.

5 dagen geleden

Vruchtwater ruikt zoet en afscheiding ruikt naar afscheiding en droogt meestal wittig.

5 dagen geleden

Even je ondergoed laten drogen. Urine gaat stinken, vruchtwater ruikt zoet en afscheiding droogt hard op.

5 dagen geleden

Hier ook hoor… kan echt geen 2 minuten zonder inlegkruisje 😵‍💫

4 dagen geleden

Als het echt heel vaak en veel is zou ik het proberen op te vangen.. dan kun je echt heel goed verschil zien tussen vruchtwater, afscheiding of urine.

4 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde (gehad). Ook voldoende vruchtwater op de echo. De vk gaf aan dat als je op dit termijn vruchtwater verliest, het meestal sloten zijn (en dus veel) en vaak achter elkaar..

4 dagen geleden

Als je wil testen of het vruchtwater is, kun je altijd eens hard blazen op de rug van je hand. Als je vocht verliest door druk te zetten kan het idd wel vruchtwater zijn, en in dat geval de verloskundige contacteren.

3 dagen geleden

Heel herkenbaar. Waterige afscheiding. Geen reden tot zorg zei de verloskundige.