13 Reacties

3 maanden geleden

Nou dat hoop ik wel hoor! Die vlagen van misselijkheid ook, wie heeft dat bedacht?!?

3 maanden geleden

Reactie op Paula29

Nou dat hoop ik wel hoor! Die vlagen van misselijkheid ook, wie heeft dat b ...
Ja joh! Niet normaaaaal!! En niemand die het nog weten mag, maar wel op werk half over mijn toetsenbord hangen van de vermoeidheid en elke 5 minuten een hippie van dit of dat.

3 maanden geleden

Ja joh! Niet normaaaaal!! En niemand die het nog weten mag, maar wel op wer ...
Happie *

3 maanden geleden

Ik heb niet veel last af en toe krampen en moe meer niet

3 maanden geleden

Ik heb niet veel last af en toe krampen en moe meer niet
Ik heb hetzelfde maar ga me nu af en toe bijna zorgen maken dat er iets niet goed is juist omdat ik me best prima voel..

3 maanden geleden

Reactie op heavynne

Ik heb hetzelfde maar ga me nu af en toe bijna zorgen maken dat er iets nie ...
Ik zal niet te veel zorgen gaan maaken somige voellen helemaal niks tijdens hun zwangerschap als je te veel zorgen gaat maken is ook niet goed kan als nog misgaan om dat je daar om gaat stressen

3 maanden geleden

Bij mij werd het alleen maar slechter en slechter de vorige zwangerschap 馃槱. Nu ook echt al vreselijk, zo moe, misselijk, duizelig en inderdaad de hele dag honger. Hoop toch dat het beter wordt 馃馃徎. Sterkte!

3 maanden geleden

Reactie op diplodocus

Bij mij werd het alleen maar slechter en slechter de vorige zwangerschap 馃槱 ...
Fout! Je moest ja zeggen馃ぃ bij de eerste stond ik met 21 weken te paaldansen (vrijgezellenfeestje) en ook bij de tweede voelde ik mij na de 15 weken kiplekker worden geloof ik. Dus ik hoop toch echt dat ik over 6 weken weer een beetje opknap.

3 maanden geleden

Ja!

3 maanden geleden

Fout! Je moest ja zeggen馃ぃ bij de eerste stond ik met 21 weken te paaldanse ...
Hahah, sorry! 馃檲

3 maanden geleden

Reactie op heavynne

Ik heb hetzelfde maar ga me nu af en toe bijna zorgen maken dat er iets nie ...
Nee joh maak je geen zorgen! Het is echt bij iedereen anders 馃槉

3 maanden geleden

Ik was mijn vorige zwangerschap ook verschrikkelijk moe en misselijk. Ben ook tijdelijk minder gaan werken omdat het niet ging.. maar het ging beter, echt, na 14/15 weken ging ik mij stukken beter voelen. Het is even volhouden en doorbikkelen maar (bij de meeste) is het tweede trimester een stuk beter! 馃崁