12 Reacties

één maand geleden

De termijnecho was mijn tweede echo, en ik ben 6 dagen vooruit gezet. Alleen maar fijn, vond ik! :)

één maand geleden

Ik was 5 dagen vooruitgezet bij de termijnecho. Bij de 13 weken echo was de baby toch weer iets kleiner - de waarheid zal in het midden liggen bij mij.

één maand geleden

Ik ben 4 dagen vooruit gezet😃 12+3 vandaag💞

één maand geleden

Ik dacht 11 weken en 2 dagen te zijn en bleek 12 weken en 1 dag te zijn. Dan niet een volle week. Maar wel bijna

één maand geleden

Ik was met termijn echo ook 6 dagen vooruit gezet. Het zijn maar een paar dagen maar het voelt als weken 😂

één maand geleden

3 weken geleden had ik de eerste echo en toen dacht ik 8+1 weken te zijn en volgens de echo was dat 8+4 weken, morgen termijnecho en dan zullen we de officiële datum weten. Vorige zwangerschap ben ik ook eerst ruim een week naar voren gezet en later met de termijnecho weer een paar dagen achteruit dus ik ben benieuwd morgen

één maand geleden

Hier ook precies een week vooruit gezet. Toch een extra cadeautje haha

één maand geleden

Ik ben ook vier dagen vooruit gezet bij de termijnecho. Zo te lezen ben je in goed gezelschap hier Diaan1988 😁

één maand geleden

Ik 3 dagen vooruitgezet. Terwijl ik echt precies weet wanneer de bevruchting / eisprong was. Maar dat zal wel niet het enige zijn dat telt.

één maand geleden

Haha herkenbaar! Alleen bij mij geloof ik het niet helemaal. Dat moet dan de dag zijn geweest dat mijn spiraal eruit was gehaald🤷🏽‍♀️ dat lijkt mij stug haha. Wij houden hem op de oude datum en wachten de volgende echo af😊

één maand geleden

Ik zei zelf tijdens de vroege echo (ik had een bloeding), dat ik rond de 7/8 weken moest zitten. Toen kwam ze uit op 6 en halve week. 4 weken later bij de termijnecho, zou ik dan dus 10 en halve week moeten zijn. Maar toen bleek ik al 11+2 te zijn. Mijn eigen berekening in het begin klopte dus eigenlijk gewoon hahaha. Vorige zwangerschap ook. Met de vroege echo op 7 weken. Toen termijn gepland op de zogenaamde 11 weken, aangezien we met 10 op vakantie waren. Kwam ik daar; 12+1, dus een ruime week verder. Gelujk gedoe met inplannen van de 13 weken echo natuurlijk... Maar was uiteindelijk gelukt.

één maand geleden

Reactie op Am11

Haha herkenbaar! Alleen bij mij geloof ik het niet helemaal. Dat moet dan d ...
Dit kan zeker wel hoor! Want je bent al vruchtbaar eigenlijk een paar dagen voor het verwijderen van je spiraal omdat zaadcellen een paar dagen kunnen overleven. Je bent direct vruchtbaar als de spiraal eruit is, dus ligt er maar net aan hoever je op dat moment in je cyclus bent..