8 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben zaterdag nog naar een festival geweest en testen die ochtend licht positief, had wel een pakje hygiëne wipes en wc bril covers bij me😂

3 maanden geleden

20juli zou ik naar de zwarte cross gaan, ben dan bijna 8weken. Ik sla het toch maar even over 🙈 als jou energielevel hoog zit , en je evt kwaaltjes gewoon te doorstaan zijn, dan zou ik zeggen gewoon gaan 👌

3 maanden geleden

Gewoon doen! Hier zelfs als medewerker vorige zwangerschap 2 weken meegewerkt op een festival (toen 16 weken zwanger)🤭Goed naar je lichaam luisteren, uitkijken met teveel lopen (stepje?) en gezond eten niet vergeten.

3 maanden geleden

Gewoon doen inderdaad! Ik ga over 2 weken ook naar een festival, dan 8 weken zwanger. Gewoon rustig aandoen, goed drinken, goed eten en op tijd je rust pakken. Veel plezier!

3 maanden geleden

Reactie op FemkeMeB

20juli zou ik naar de zwarte cross gaan, ben dan bijna 8weken. Ik sla het t ...
Ben vorig jaar met 20 weken zwangerschap wel 1 dag ZC geweest dat was opzich prima te doen 😇

3 maanden geleden

Hier ook net positief getest, en over 2 weken een weekend zwarte cross op de planning. Ben van plan wel gewoon te gaan en goed naar mijn lijf te luisteren. Iemand misschien echt goede tips om te verbergen waarom je geen alchohol drinkt? Dat is nog wel een obstakel 🤣🙈

3 maanden geleden

Reactie op LisaB113

Ben vorig jaar met 20 weken zwangerschap wel 1 dag ZC geweest dat was opzi ...
Ja! Groot gelijk. Alleen wij zijn dan nog in de fase van geheim houden voor vrienden. En ze hebben me wel door als ik ineens geen shotje meer meedoe 🤣🙈

3 maanden geleden

Reactie op Jeetje1997

Hier ook net positief getest, en over 2 weken een weekend zwarte cross op d ...
Vind ik dus zelf ook heel moeilijk. Ik probeer nu Bob te zijn bij feestjes of ik zeg gewoon dat ik volgende dag nog best wel veel op de planning heb staan