6 Reacties

2 dagen geleden

Mijn kindjes zijn wel een paar keer uit logeren geweest. Een vrijgezellenfeest, een bruiloft, een nachtje weg met mijn partner. Ik kolf ‘s ochtends (mega volle borsten wel, maar gaat prima) en opa en oma geven flesjes moedermelk. Voor mij hoeft het niet te betekenen dat je borstvoeding afbouwt. Ik merk geen verschil in productie

gisteren

afbouwen met borstvoeding betekent niet dat ze de nacht doorslapen. ook slapen kindjes heel anders ergens anders dan thuis. als je wilt stoppen zou ik het lekker doen hoor, maar ik zou niet de 2 nachten die misschien bij opa en oma slecht zouden kunnen gaan als reden nemen. het zou zomaar kunnen dat ze die wel gewoon prima slaapt en dan heb je 'voor niks' afgebouwd.

gisteren

Ons dochtertje is niet uit logeren geweest, maar ik heb zelf in het ziekenhuis gelegen Ze was de nachten bij mij maar overdag was ze vooral veel bij mijn vriend / moeder ( die overigens wel in het ziekenhuis waren ook) maar ik was te ziek om continu te voeden Ze was toen wel pas 4 weken dus beetje andere situatie maar ik heb gekolft als ze niet bij me was en mijn vriend kon haar dat dan geven. In de nacht dronk ze wel bij mij

gisteren

Reactie op Aaaatjem

Mijn kindjes zijn wel een paar keer uit logeren geweest. Een vrijgezellenfe ...
Daar heb je wel gelijk aan. Hoe deed je de melk dan bewaren tijdens je nachtje weg. Ik kan de gekolfde melk dan niet zo lang koud houden denk ik?

gisteren

Reactie op Juliavds

afbouwen met borstvoeding betekent niet dat ze de nacht doorslapen. ook sla ...
Dat is waar!

13 uur geleden

In een hotel hebben ze altijd wel een koelkast ergens waar het in kon! Ook heb ik een fijn koelelement en tasje van Medela waar ik de melk ook een hele dag wel gekoeld in kan houden. Het is altijd wel gelukt ergens