71 Reacties
4 maanden geleden
Heyy als eerst gefeliciteerd!!! Mijn oudste is deze maand 2 geworden en mijn jongeste is deze maand 10 maanden geworden en nu zwanger van de 3de (niet helemaal gepland) maar dankbaar! Ik heb de newborn fase met 2 kids als pittig ervaar maar dat was meer omdat onze 2de gewoon nogal wat dingetjes had sliep slecht krampjes etc en dat had de eerste allemaal niet... dus laat je van zn verhalen niet afschrikken. Nu zijn ze iets groter en zijn ze hele dag met elkaar bezig heb zelfs soms iets meer tijd voor mezelf dan toen ik maar 1 kindje had 😂🩷🩷
4 maanden geleden
Reactie op ummijuni2021
Heyy als eerst gefeliciteerd!!! Mijn oudste is deze maand 2 geworden en mij ...
Ah dank voor je reactie! Jij ook gefeliciteerd! We vinden het zelf ook wel leuk dat ze lekker dicht op elkaar zitten en was zo dicht niet helemaal gepland haha! Nou inderdaad als ze straks lekker kunnen spelen samen zou dat wel echt schelen denk ik inderdaad! We hebben het nog aan niemand verteld maar zullen wel wat reacties gaan krijgen denk ik 🤣🫣
4 maanden geleden
Reactie op T.
Mijn dochter is van juni 2023 en nu 5 weken zwanger van de tweede. Als alle ...
Ah leuk gefeliciteerd!! Wij zitten straks op 1 jaar en bijna 5 maanden. we hebben het nog niemand gezegd maar denk dat we wel wat reacties zullen krijgen haha. Hebben jullie het al mensen verteld? Ik heb vrijdag mijn eerste echo maar als ik het zelf bereken ben ik 6 maart uitgerekend, jij?
4 maanden geleden
Ik ben begin februari bevallen van ons zoontje. Bij ons zal er straks 13 maanden tussen zitten. Ik denk hem maar snel leren lopen🤭
4 maanden geleden
Ik heb 2 zoontjes van 3 en 1,5 en nu zwanger van de 3e (verrassing). Ik merk dat het bij mijn zoontjes juist heel leuk is dat de kort op elkaar zitten en denk dat dit alleen nog maar leuker wordt hoe ouder ze worden! Vond 1 naar 2 wel pittiger dan 0 naar 1 dus ben benieuwd hoe dat straks is met nog eentje erbij! Maar ik ben zelf vooral heel blij voor de kindjes dat ze straks een leven lang samen hebben en dicht bij elkaar zitten!
4 maanden geleden
Ik ben afgelopen 8 maart bevallen van m’n zoontje en ben morgen 9 weken zwanger van mn 2e 🥰.
Ben nu 27 februari uitgerekend, weet nu al dat er een grote kans is dat ik voor de 40 weken word ingeleid ivm mijn vorige zwangerschap (nu weer dezelfde klachten), dus dan zullen ze ongeveer 11 maandjes schelen 🥰
4 maanden geleden
Bij mij straks 20 maanden tijdsverschil! Heel benieuwd hoe het gaat zijn met twee van die kleintjes💥🤗
4 maanden geleden
Hier juni 2023 keizersnede gehad ivm stuit van de eerste en nu in maart ergens uitgerekend van de tweede dus ook minder dan twee jaar