71 Reacties

2 maanden geleden

Heyy als eerst gefeliciteerd!!! Mijn oudste is deze maand 2 geworden en mijn jongeste is deze maand 10 maanden geworden en nu zwanger van de 3de (niet helemaal gepland) maar dankbaar! Ik heb de newborn fase met 2 kids als pittig ervaar maar dat was meer omdat onze 2de gewoon nogal wat dingetjes had sliep slecht krampjes etc en dat had de eerste allemaal niet... dus laat je van zn verhalen niet afschrikken. Nu zijn ze iets groter en zijn ze hele dag met elkaar bezig heb zelfs soms iets meer tijd voor mezelf dan toen ik maar 1 kindje had 😂🩷🩷

2 maanden geleden

Mijn dochter is van juni 2023 en nu 5 weken zwanger van de tweede. Als alles goed gaat ben ik in maart 2025 uitgerekend en schelen ze 1 jaar en 9 maanden!

2 maanden geleden

Reactie op ummijuni2021

Heyy als eerst gefeliciteerd!!! Mijn oudste is deze maand 2 geworden en mij ...
Ah dank voor je reactie! Jij ook gefeliciteerd! We vinden het zelf ook wel leuk dat ze lekker dicht op elkaar zitten en was zo dicht niet helemaal gepland haha! Nou inderdaad als ze straks lekker kunnen spelen samen zou dat wel echt schelen denk ik inderdaad! We hebben het nog aan niemand verteld maar zullen wel wat reacties gaan krijgen denk ik 🤣🫣

2 maanden geleden

Reactie op T.

Mijn dochter is van juni 2023 en nu 5 weken zwanger van de tweede. Als alle ...
Ah leuk gefeliciteerd!! Wij zitten straks op 1 jaar en bijna 5 maanden. we hebben het nog niemand gezegd maar denk dat we wel wat reacties zullen krijgen haha. Hebben jullie het al mensen verteld? Ik heb vrijdag mijn eerste echo maar als ik het zelf bereken ben ik 6 maart uitgerekend, jij?

2 maanden geleden

Hei, ik ben in november 2023 bevallen van ons eerste dochtertje! Ook heel dicht bij elkaar, wat leuk om te horen dat meer mensen zo een klein verschil hebben.

2 maanden geleden

Onze oudste zoon is nu 2.5 en onze jongste 10 maanden. En nu weer zwanger van de derde. Het was ongepland, maar super welkom. Overal dus weinig leeftijd verschil tussen. Zal lekker druk worden straks, maar later wel weer gemak van denk ik.

2 maanden geleden

Ik ben begin februari bevallen van ons zoontje. Bij ons zal er straks 13 maanden tussen zitten. Ik denk hem maar snel leren lopen🤭

2 maanden geleden

Ik ben 31-03-2024 bevallen van onze dochter. Verwachte eerste uitgerekende datum dmv eerste dag laatste menstruatie ben ik op 18-03-2025 uitgerekend. Dus er zit dan ongeveer 11,5e maand tussen 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Fleurig27

Hei, ik ben in november 2023 bevallen van ons eerste dochtertje! Ook heel d ...
Toevallig, ik ben ook in november bevallen van onze dochter, nu 10 maart uitgerekend 😃😃

2 maanden geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben begin mei 2023 bevallen van mijn dochter en nu is de uitgerekende datum 7 maart 2025. Dus ook nog geen 2 jaar verschil. Vind het best spannend zo dicht bij elkaar, maar ook wel weer leuk!

2 maanden geleden

Reactie op sln1995

Toevallig, ik ben ook in november bevallen van onze dochter, nu 10 maart ui ...
Oh wat toevallig! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe is het met de kleine?

2 maanden geleden

Ik heb 2 zoontjes van 3 en 1,5 en nu zwanger van de 3e (verrassing). Ik merk dat het bij mijn zoontjes juist heel leuk is dat de kort op elkaar zitten en denk dat dit alleen nog maar leuker wordt hoe ouder ze worden! Vond 1 naar 2 wel pittiger dan 0 naar 1 dus ben benieuwd hoe dat straks is met nog eentje erbij! Maar ik ben zelf vooral heel blij voor de kindjes dat ze straks een leven lang samen hebben en dicht bij elkaar zitten!

2 maanden geleden

Allereerst gefeliciteerd 🥰! Onze dochter is begin januari geboren en nu zwanger van de tweede. Dat is dus 15 maanden verschil. Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat zijn maar het korte leeftijdsverschil lijkt me echt super leuk!

2 maanden geleden

Bij mijn dochters zit er exact 1,5 jaar tussen. Ik heb dat toen niet als extra zwaar ervaren oid. Ze zijn nu bijna 2 en 3,5 en hebben zoveel aan elkaar❤️ en straks nog een briefje of zusje erbij

2 maanden geleden

Reactie op Fleurig27

Oh wat toevallig! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe is het met de klei ...
Jaa gaat super goed! En met jou kleine? Wat gaat de tijd snel he alweer ‘bijna’ een jaar oud 😀

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! Bij ons zal er straks 13 maanden tussen zitten; eerste kindje begin februari ‘24 geboren, nu begin maart ‘25 uitgerekend van de tweede 🥰

2 maanden geleden

Ik ben afgelopen 8 maart bevallen van m’n zoontje en ben morgen 9 weken zwanger van mn 2e 🥰. Ben nu 27 februari uitgerekend, weet nu al dat er een grote kans is dat ik voor de 40 weken word ingeleid ivm mijn vorige zwangerschap (nu weer dezelfde klachten), dus dan zullen ze ongeveer 11 maandjes schelen 🥰

2 maanden geleden

Bij mij straks 20 maanden tijdsverschil! Heel benieuwd hoe het gaat zijn met twee van die kleintjes💥🤗

2 maanden geleden

Hier juni 2023 keizersnede gehad ivm stuit van de eerste en nu in maart ergens uitgerekend van de tweede dus ook minder dan twee jaar

2 maanden geleden

Mijn oudste geboren in maart 2022, tweede kindje geboren in april 2023. Ze schelen bijna. 13 maanden. Ik vind het zeker te doen. En het is soms zwaar, maar het is ook prachtig want ze genieten enorm van elkaar.