71 Reacties

2 maanden geleden

Ook wij hebben de tweede nu kort op de eerste. Mn zoontje is van November '23 en nu dus uitgerekend op 2 Maart '25. Heel bewust voor gekozen om de chaosjaren/slapeloze jaren zo kort mogelijk te houden en in de hoop dat ze dan echt wat meer aan elkaar hebben. Er zal straks 1j4m tussen zitten! Erg leuk om te lezen hoeveel mama's hier in de groep snel op elkaar weer zwanger zijn!

2 maanden geleden

1 jaar en 9 Maanden zitten er hier zometeen tussen.

2 maanden geleden

Ik ben eind april 24 bevallen en nu alweer zwanger. Zal dus slechts 11 maanden tussen die twee zitten, niet verwacht dat het zo snel alweer raak zou zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Sion

Ook wij hebben de tweede nu kort op de eerste. Mn zoontje is van November ' ...
Ah nou inderdaad. De eerste jaren zal wel even buffelen worden en daarna hopelijk wat meer rust! Haha!

2 maanden geleden

Zoon van dec '21, dochter van feb '24 en nu 9 weken zwanger. Er zal dus zo'n 13 maanden verschil zitten tussen die 2 🫣

2 maanden geleden

Onze dochter is van 3 april 2023. Als de berekening klopt ben ik nu uitgerekend op 31 maart 2025. Ongeveer 2 jaar leeftijdsverschil 🤍

2 maanden geleden

Onze eerste is van juni 2021, de tweede november 2022 en nummer drie is uitgerekend op 5 maart 2024.

één maand geleden

Zoon begin maart 2021 Dochter half augustus 2023 Zwanger uitgerekend ongeveer 1 april. Hoe doen jullie dat als je al school gaan de kids hebben?

één maand geleden

Mijn kindjes verschillen minder dan 1,5 jaar, ze zijn nu bijna 3 en 4. Vond het begin wel pittig maar nu heerlijk hoe ze samen spelen! Kindje 3 komt er (als alles goed gaat, want aangeboren afwijking) aan als ze 3 en 4,5 zijn. Ben benieuwd hoe dat verschil gaat zijn 🤍

één maand geleden

Reactie op MMeellississaa

Zoon begin maart 2021 Dochter half augustus 2023 Zwanger uitgerekend ongeve ...
Hier 2018, 2020, 2022 en straks 2025. Nu gaat er 1 naar school en straks twee. Ik vond het wel pittig in het begin, baby moet echt mee in het ritme van school qua slapen enzo. School van ons zit niet op loopafstand dus slapen in de wagen was geen optie. Andere kant went een kleintje er wel weer aan en worden ze er ook flexibel van, meer voor mijzelf dat ik het vaak wat gestress vond

één maand geleden

Hee, Ik heb al 2 dochters en daar zit 11 maanden tussen. Geloof me, het is echt heel pittig. Maar nu worden ze 2 en 3 en ik vind t enig. Ze doen alles samen. Kletsen samen. Spelen samen. Maken samen ook enorme ruzie. Dat is wel wat lastiger. Maar nu kan ik er echt van genieten. Je weet niet beter dus je doet t allemaal gewoon. Heb er vertrouwen in. Het komt echt goed.😊 Nu zwanger van nr 3😊