20 Reacties

2 maanden geleden

Hai! Ik ben nu 4weken en 6 dagen zwanger. Het is ons eerste kindje en ik heb eigenlijk alleen dat ik erg moe ben en soms misselijk maar niet heel erg. Ik snap je volledig ik wil het liefst elke dag een test doen , ik besef het nog niet echt.

2 maanden geleden

Hi, ik ben nu 6 weken zwanger van ons tweede kindje en heb hetzelfde. Bij de eerste was ik nu al heel erg misselijk en moe. En merk nu eigenlijk niets, totaal geen symptomen. Maar elke zwangerschap is natuurlijk anders!

2 maanden geleden

Hier hetzelfde. Ben nu 8+4 en weinig klachten. Hooguit verminderde eetlust en wat vermoeid. Nog 0x overgeven, maar vandaag een mooie echo gehad met kloppend hartje 😊

2 maanden geleden

Wat fijn deze topic! Ik zat te denken om er ook 1 aan te maken. Hier precies hetzelfde vandaag 6+3 weken zwanger en helemaal nergens last van op een beetje vermoeidheid (wat ook door minder slaap komt) en vreetbuien na. Voel me totaal niet zwanger en link vermoeidheid ook er niet aan. Als ik moe ben dan is er een reden zoals te laat naar bed gegaan. Alleen de dag dat ik ongesteld had moeten worden en getest heb, was ik de gehele dag kotsmisselijk. Dag erna is het van de aardbodem verdwenen, maakt mij ook erg onzeker.

2 maanden geleden

Oh en ben zwanger van het eerste kindje dus kan het ook nergens mee vergelijken

2 maanden geleden

Ik ben vandaag 8+1 en op vermoeidheid na, heb ik ook nergens last van. Het niet zwanger gevoel ken ik, gelukkig heb ik vandaag bevestiging gekregen dat ik toch echt wel zwanger ben!🥰

2 maanden geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Wat fijn deze topic! Ik zat te denken om er ook 1 aan te maken. Hier precie ...
Idem hier. 😝

2 maanden geleden

Oh blij met dit topic. Hier eerste zwangerschap dus totaal geen vergelijkingsmateriaal maar ik voel me ook echt niet zwanger 😅 ik heb na het eten last van mn darmen, ben wat meer moe, kan slecht in slaap komen en heb last van wat meer acne. Maar verder voel ik me eigenlijk prima, maakt me wel onzeker.

2 maanden geleden

Ik kan mij ook niet meer herinneren wanneer de misselijkheid begon bij de vorige zwangerschap. Nu duurt de echo met 8 weken wel lang merk ik

2 maanden geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad en die is helemaal goed. Ik ben alleen moe 's avonds. Dus probeer te vertrouwen op je lijf

2 maanden geleden

Reactie op St2493

Hier hetzelfde. Ben nu 8+4 en weinig klachten. Hooguit verminderde eetlust ...
Mijn klachten zijn vergelijkbaar met die van jou. Ik ben nu 6+3 weken. Weinig staat me echt aan om te eten en ben wel vermoeid. Hele dag minder energie dan normaal en eerder naar bed/langer slapen. Ik merk wel dat ik gevoeliger ben voor geuren maar niet dat ik er misselijk van wordt ofzo.

2 maanden geleden

Herkenbaar, ik ben nu rond de 6 weken en voel me gewoon mezelf🙈 alleeen bij de borstvoeding (dochter 15 mnd) gevoelige tepels. Toen ik zo pril zwanger was van m'n dochter was ik misselijk en kon ik de hele dag slapen, eten stond me niet aan. Voor m'n gevoel had ik toen ZWANGER op m'n voorhoofd staan. Nu totaal niet😅

2 maanden geleden

Zo herkenbaar! Heb hetzelfde als jullie allemaal. Vandaag 6+2, afgelopen weken gevoelige borsten maar dat neemt nu ook af. Alleen een beetje menstruatiekrampen maar verder voel ik me totaal niet zwanger.

2 maanden geleden

Bij mij is het ook heel herkenbaar. De zwangerschap die uitliep op een miskraam had ik de eerste weken zeurende pijn. Toen had ik ook een innestelingsbloeding gehad. Nu ben ik weer zwanger en 4 weken, maar totaal geen klachten. Ik maak mezelf helemaal gek dat het niet goed gaat aflopen. Heel erg onzeker en totaal geen vertrouwen in mijn lichaam op dit moment..

2 maanden geleden

Ik heb gelezen dat het heel normaal kan zijn dat je weinig tot geen klachten hebt. Overigens heb je wel een aantal symptomen die passen bij een zwangerschap. Dus ik zou vooral proberen te genieten! Ik snap je gevoel overigens wel hoor! Bij mij is iedere week verschillend en waar ik vorige week een hele rits aan klachten/symptomen had, zijn het er sinds deze week een stuk minder. Maar probeer er niet meteen negatief over te denken :)

2 maanden geleden

Reactie op PLOP93

Hi, ik ben nu 6 weken zwanger van ons tweede kindje en heb hetzelfde. Bij d ...
Heel herkenbaar!

2 maanden geleden

Hi, ik heb precies hetzelfde. Ook 6 weken zwanger nu van ons tweede kindje. Het maakt mij heel onzeker maar fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben.

2 maanden geleden

Ja heel herkenbaar! Ik post het net ook in de symptomen topic. Ik heb sinds gisteren geen gevoelige borsten meer. (Dit had ik overigens in week 5 ook). Morgen 7 weken en 1 augustus de echo. Dus erg spannend! 💕 Merk niet dat ik zwanger ben, haha

2 maanden geleden

Hier sinds vanmiddag onwijs misselijk… het is toch gekomen