21 Reacties
4 maanden geleden
Daar heb ik nu ook last van… Ik ben nu 4+3 zwanger, tot vrijdag moest ik om de 2 uur iets eten anders werd ik misselijk Nu ben ik niet meer misselijk maar moet ik mij zelf motiveren om te gaan eten 😮💨
4 maanden geleden
Fijn om te horen dat het voor jullie herkenbaar is! Ik hou normaal echt van eten haha, maar nu denk ik bij alles "mwah, geen zin in.." of alleen omdat het moet.
Ook leuk om te lezen hoe het bij sommige juist andersom is! Ik had dat juist ook verwacht, dat ik de hele dag zin zou hebben om te eten haha
één maand geleden
Oud topic, I know maar ik vroeg me af of mensen dit nog steeds hebben? Ik heb namelijk nog steeds zoveel moeite met eten en amper honger. Mocht ik wel iets van honger voelen (komt weinig voor), zit ik binnen 2 happen vol.
Vind het nu best naar worden want denk dat ik echt niet genoeg eet hierdoor. Ga het deze week sowieso met gynaecoloog bespreken maar was benieuwd of mensen het herkennen?
één maand geleden
Reactie op Anoukel
Oud topic, I know maar ik vroeg me af of mensen dit nog steeds hebben? Ik h ...
Yep🙋🏼♀️ Nog heel veel aversies tegen bepaald eten, avondeten blijft een struggle. Als ik eenmaal iets heb gevonden waar ik zin in heb kan ik maar max 1/2 op van wat ik normaal zou eten.
Ik eet vooral nog veel fruit en zuivel, dat lukt wel altijd😊
één maand geleden
Reactie op RK30
Ik eet vooral kwark en yoghurt. Avondeten gaat er niet in. Bij mijn vorige ...
Oh fijn om te horen dat het in jouw vorige zwangerschap gewoon allemaal goed is gegaan :), verwacht ik ook wel maar de bevestiging is wel fijn.
Ik heb inderdaad ook dat avondeten echt amper gaat. Rond brunch/lunch krijg ik er wel vaak nog wat kwark/yoghurt of ei en avocado in gelukkig! Ik probeer vooral Juice en Smoothies ook te doen omdat dit vaak ook nog wel gaat.
één maand geleden
Reactie op Sterrenmama1995
Yep🙋🏼♀️ Nog heel veel aversies tegen bepaald eten, avondeten blijft een ...
Ja heel herkenbaar dit! Vind het frustrerend dat je overal leest over craving en veel eten en mensen om me heen vragen dit ook, nou... dat is dan weer totaal NIET herkenbaar.
één maand geleden
Inmiddels 18 weken en ook weinig trek hoor. Sinds 16 weken wel echt de misselijkheid weg, en weer meer zin in de dingen die ik niet lustte ineens zoals koffie. Maar kan echt maar kleine beetjes op en moet echt eraan denken om te eten. Dus gezonde keuzes maken dan maar 🤭