13 Reacties

3 maanden geleden

Daar heb ik nu ook last van… Ik ben nu 4+3 zwanger, tot vrijdag moest ik om de 2 uur iets eten anders werd ik misselijk Nu ben ik niet meer misselijk maar moet ik mij zelf motiveren om te gaan eten 😮‍💨

3 maanden geleden

Ik kan de hele dag door wel eten. Heb ik elke zwangerschap 😂

3 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde en ben nu 6 weken

3 maanden geleden

Precies hetzelfde! Na afgelopen week bijna 2 kg te zijn afgevallen nu echt bewust bezig met genoeg eten. Ook al zet je een heerlijk stuk chocolade voor me neer het doet me niks..

3 maanden geleden

Hier net zo! Ik ben nu 5 + 1 en helemaal geen zin om te eten. 😒

3 maanden geleden

Ik heb hier ook echt veel last van. Geen zin om te eten, maar uiteindelijk mijn maag voelen knorren omdat ik toch wel trek heb. Ik voel me ook heel snel heel opgeblazen als ik bijvoorbeeld alleen maar wat water gedronken heb.

3 maanden geleden

Reactie op Joleintje

Ik kan de hele dag door wel eten. Heb ik elke zwangerschap 😂
Leuk om te zien dat we een beetje alles hetzelfde hebben! Ook een zoontje van mei 22 en een miskraam in april, nu zwanger! 😍

3 maanden geleden

Reactie op Joleintje

Ik kan de hele dag door wel eten. Heb ik elke zwangerschap 😂
Herkenbaar, ik kan ook wel blijven eten en ik heb na een half uur weer honger 😂

3 maanden geleden

Precies hetzelfde.. honger maar tegelijkertijd geen zin in eten.

3 maanden geleden

Reactie op sevbaby 🧡

Herkenbaar, ik kan ook wel blijven eten en ik heb na een half uur weer hong ...
Hahaha erg he 😂 ik dus ook. Probeer op t werk ook stiekem te eten anders hebben m'n collega's het meteen door als ik weer de hele dag door aan het vreten ben😂😂

3 maanden geleden

Al voor dat ik positief testte was mijn eetlust weg. Nu nog steeds minder, maar probeer wel dingen te eten die er ok in gaan (brood, salades). Drink nu ook van die proteïne shakes, dat is ook prima te doen. Hoop wel dat ‘t straks weer beter wordt!

3 maanden geleden

Ik ben nu bijna 6 weken en ook echt zooo geen trek😪

3 maanden geleden

Fijn om te horen dat het voor jullie herkenbaar is! Ik hou normaal echt van eten haha, maar nu denk ik bij alles "mwah, geen zin in.." of alleen omdat het moet. Ook leuk om te lezen hoe het bij sommige juist andersom is! Ik had dat juist ook verwacht, dat ik de hele dag zin zou hebben om te eten haha