11 Reacties

één maand geleden

Hoi!Het is mijn eerste zwangerschap,wij samen met mijn man willen 100% weten wat het wordt. Het is altijd mijn droom geweest om gender reveal party te organiseren.Buiten dat vinden we belangrijk om ons voor te bereiden en aan het idee wenen. En om babykamer in te richten 😍 Ben persoonlijk zeer ongeduldig,dus ik kan me niet voorstellen om zo lang tot bevalling te wachten.

één maand geleden

Voor mij is de voornaamste reden dat ik totaal niet van neutrale kleding of baby kamer inrichting hou. Ik ben vrij uitgesproken qua smaak en vind het leuk om helemaal uit te pakken zodra ik het geslacht weet 🫶🏽 .

één maand geleden

Reactie op Cristina 1515

Hoi!Het is mijn eerste zwangerschap,wij samen met mijn man willen 100% wet ...
Dit precies hetzelfde

één maand geleden

Voor ons is er geen praktische reden om het geslacht te willen weten ( bijv.qua inrichting kamer oid dat kan heel leuk neutraal). Wij willen het niet weten omdat we het niet belangrijk vinden als het maar gezond is. Een gender reveal past al helemaal niet bij ons dus daarvoor hoeft het ook niet. Dat er nog iets een verassing is vinden wij juist heel mooi, er zijn al zoveel verwachtingen en hokjes waarin je kindje straks moet passen nu mag het nog lekker een baby zijn zonder verwachtingen bij jongen/meisje.

één maand geleden

Ik vind het fijn als het wat echter wordt, dat we de naam dan al zeker weten bijvoorbeeld. Voor mijn vriend helpt het ook om het wat concreter te maken en te kunnen spreken van een zoon/dochter ipv 'de baby' 'het kindje' het is voor hem (en eigenlijk voor mij ook nog) allemaal al abstract genoeg!

één maand geleden

Ik wil het ook weten, maar niet vanwege kleertjes of inrichting ofzo. Wij vinden neutraal namelijk juist heel mooi (al zou ik wel wat dingen met ruches of bloemetjes kopen als het een meisje blijkt, we hebben namelijk al veel van ons zoontje). Voor ons is het vooral het spreiden van de leuke momenten. De bevalling en jouw kindje leren kennen is sowieso al heel bijzonder, ook als je het geslacht al wel weet. Dus dat ontdekken van het geslacht doen we dan tijdens de zwangerschap al. Ook fijn om het straks aan ons zoontje te vertellen zodat het voor hem iets tastbaarder wordt, dat hij een broertje of juist een zusje krijgt.

één maand geleden

Ik wil het heel graag weten, omdat het voor ons een hele lange weg is geweest. Ik wil alles bewust meemaken, de geslachtsecho, gericht naar een naam zoeken, een eerste pakje uit kiezen, geslacht delen met familie/vrienden op mijn verjaardag 🥰 het zal echt niet per se roze of blauw worden, maar ik wil gewoon alles heel bewust meemaken. Het had niet gehoeven van mijn man, maar hij begrijpt me wel. Misschien dat we het anders doen bij een eventuele 2e 🤞🙏

één maand geleden

Ik ben veel te nieuwschierig of mijn gevoel klopt en wat we kunnen verwachten!😅

één maand geleden

Ik vind het fijn om te weten ivm met wat ik kan verwachten kwa geslacht.

één maand geleden

Wij willen het niet weten! Het leek mij altijd al heel magisch om er pas bij de geboorte achter te komen. Mijn man wilde het in eerste instantie wel maar na een miskraam eerder dit jaar was die behoefte er eigenlijk ook niet meer. Hij is er ondertussen enthousiaster over dan ik dat we gaan wachten 😂 Ik moet ook zeggen dat ik er helemaal niet mee bezig ben. Kamertje, namen etc waren we sowieso al over uit dus dat maakt voor ons echt geen verschil. Ik heb ook geen voorgevoel ofzo. We hebben wel afgesproken dat mocht dat ineens wel zo zijn dat we dan wél een echo laten doen. Het lijkt me niet prettig als ik me van een geslacht overtuig tijdens de zwangerschap en dan na de bevalling moet schakelen 😅

één maand geleden

Reactie op Anoukj

Voor ons is er geen praktische reden om het geslacht te willen weten ( bij ...
Precies deze reden! 🫶🏼