9 Reacties

één maand geleden

Qua merk hebben wij een babboe maar die raad ik je niet persee aan. Wij hebben gekozen voor drie wielen omwille van de stabiliteit met omvallen (ben een keer gevallen met een kind voor en achterop de fiets en heb daar een aardig trauma van, kindje voorop is met de ambulance afgevoerd) maar dit is ook persoonlijk, als je wat meer door wil fietsen is twee wielen sneller en wendbaarder. Ik moet in de bochten echt goed afremmen met drie wielen. De bakfiets zelf vind ik heerlijk. Ben sneller bij school met de fiets als met de auto en kan altijd parkeren. Als ik twee van de drie kinderen erin heb past mijn joolz ear buggy er ook nog bij dus kan ik makkelijk naar dorp enz. Je moet alleen wel even drie maanden wachten straks met de baby voordat die erin vervoerd kan/mag worden.

één maand geleden

Ik heb een urban arrow, heeeel blij mee ❤️

één maand geleden

Ik heb een vogeu troy die ik nu niet meer mag gebruiken net als de babboe ook zo verhaal ik vind het enorm lastig want als ik dat had geweten was ik er zelf persoonlijk nooit aan begonnen dus zou voor je zelf heel goed gaan kijken wat een bakfiets heeft die dit niet krijgt

één maand geleden

Bakfiets is zeker ideaal! Helaas zijn de goedkopere merken: babboe en vogue laatste tijd in het nieuws vanwege onveiligheid… ik denk dus dat met een bakfiets goedkoop duurkoop is en je bedrogen uitkomt. Een stevige en veilige bakfiets is gewoon heel erg duur. Heeft een van jullie op werk niet ook een Fietsplan zodat je ‘m goedkoper aan kan schaffen?

één maand geleden

Wij hebben een Vogue 2 wieler. Opzich zijn we er blij mee omdat hij lekker rijdt, hij niet te duur was en we alles kunnen vervoeren. Hij heeft alleen wel wat mankementen binnen de garantie, dus ik zou hem niet aanraden 😅 Een 2 wieler rijdt wel anders dan een 3 wieler, dus een proefritje met beide opties is wel een aanrader 😉

één maand geleden

Helaas kan ik alleen advies geven over een duurdere bakfiets; de Gazelle Makki. Wel echt een aanrader! Bij sommige websites en fietsenwinkels kan je deze tweedehands aanschaffen voor een leuk prijsje. Misschien is dat nog een optie?

één maand geleden

Wij hebben een bullitt van Larry vs Harry. Normaal rijden deze als koeriers fiets vaak door de stad maar er is ook een configuratie met kinderzitje (2 kids). Hij kostte €4500 euro. Hij is niet elektrisch, maar prima te fietsen , omdat ie even zwaar is als een reguliere stadsfiets. En leukste is dat hij in veel kleuren te verkrijgen is: van knalroze tot groen en geel.

25 dagen geleden

Batavus Fier 2 hebben wij, perfect met maxicosi houder en daarna een bankje/zitje erin. 2 wielen zou ik zeker aanraden ipv 3 wielen

25 dagen geleden

Reactie op JM9232

Batavus Fier 2 hebben wij, perfect met maxicosi houder en daarna een bankje ...
Ja deze hebben wij ook! Een hele fijne bakfiets en erg stabiel