13 Reacties

16 dagen geleden

Ik zweer inderdaad bij die van medela haha! Maar dat is zo persoonlijk.

16 dagen geleden

Ik ga de eerste periode denk ik een kolf huren. Merkte dat die echt veel krachtiger zijn dan thuis kolf en hoop het daarmee goed op gang te krijgen.

16 dagen geleden

Phillips avent kolf! Bij mijn dochtertje bijna 2 jaar lang gebruikt

16 dagen geleden

Ik heb hiervoor draadloos gekolfd met de youha en daarom even nieuwsgierig: waarom zou je een bedrade kolf erbij willen? (Geen aanval hoor, gewoon benieuwd, misschien geeft het inspiratie) 🤗

16 dagen geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap ook een kolf aan stekker gehad, van Medela. Welke draadloze hebben jullie dan? Ik vind ze echt ontzettend prijzig, weet niet of ik dat ervoor over heb. De bedrade kolf bij mijn eerste werkte ook prima.

16 dagen geleden

Ik heb altijd de Medela Swing maxi gebruikt (kan zowel aan stroom als op batterij, maar die gaat echt snel leeg). Ik ga juist deze keer over op de draadloze die ik van mn schoonzus kan lenen. Als je interesse hebt mag je de Swing wel van me overkopen! Hij gaat hoe dan ook op marktplaats/vinted

16 dagen geleden

Reactie op Hel1J

Ik heb altijd de Medela Swing maxi gebruikt (kan zowel aan stroom als op ba ...
Oh en deze is al wel van 2019

16 dagen geleden

Ik heb een Philips Avent kolf. Die heb je in een versie waarbij je altijd in de stekker moet zitten een eentje waarbij je kan opladen voor ong 3 kolfbeurten. De kolf is verder identiek hetzelfde.

15 dagen geleden

Ardo Alyssa. Zowel draadloos als met stekker. Echt een topkolf.

15 dagen geleden

Ik ben heel benieuwd waarom je ook een kolf aan stekker wil? Zijn deze sterker of beter?

15 dagen geleden

Ik heb de youha gen1. Heel blij mee. Draadloos, minstens 5x 10 minuten kolven, goede zuigkracht en heel makkelijk te gebruiken als je andere dingen aan het doen bent. Meerdere keren in het openbaar gekolfd.

15 dagen geleden

Ik heb de lansinoh gebruikt. Werkte voor mij prima.

13 dagen geleden

Ardo alyssa, heel blij mee. Je kunt ook een kolfconsult proberen bij een lactatiekundige. Dan weet je zeker of het bij jou past.