25 Reacties

2 dagen geleden

Ik zweer bij Pampers. Mijn zoontje van 1 5 heeft nog nooit luieruitslag of geïrriteerde billen gehad en de keren dat hij doorlekte kan ik letterlijk op 1 hand tellen! Vind ze veel te duur, dus ik koop ze vooral via marktplaats van mensen die teveel ingekocht hebben in een bepaalde maat. Heb nu t/m maat 4 alweer klaarliggen voor de kleine 🤭

2 dagen geleden

1 5 moet zijn 1.5 😅

2 dagen geleden

Voor onze dochter hebben we altijd kruidvat luiers gehad. Altijd tevreden! Nu ze overdag zindelijk is draagt ze snachts luierbroekjes, maar niet meer van kruidvat want daar lekt ze in door in alle maten. Daarvan gebruiken we nu Pampers. Ik denk dat we voor de baby eerst Pampers gaan gebruiken.

2 dagen geleden

Jumbo, goedkoop en bijna nooit luieruitslag of lekken, prima!

2 dagen geleden

Wij hebben voor onze dochter echt elk merk geprobeerd, maar jammer genoeg kreeg ze uitslag en extreem rode billen van elk merk behalve pampers.. is wat duurder maar zo heeft ze tenminste geen uitslag.

2 dagen geleden

Wij gebruiken pampers harmonie. Je kunt online best wel vaak deals vinden 😊

2 dagen geleden

Wij gebruiken Bamboo nature. Onze jongste kreeg blaren van de gewone luiers (paupers, huismerk kruidvat en die van de poiesz)

2 dagen geleden

Begonnen met Kruidvat, toen pampers maar vond ze te duur. Toen woezel en Pip maar nu toch weer terug bij kruitvat 😊

2 dagen geleden

Wij zijn fan van etos, en ook altijd tevreden over die van de Albert Heijn

2 dagen geleden

Kruidvat, jumbo, etos en aldi geprobeerd. Die van de aldi zitten hier het best en lekken het minst. Maar mijn ervaring Is dat de pasvorm erg bepalend is. Wat bij een bolle baby goed zit zit bij een smaller kindje vaak niet goed. Dus gewoon wat uit proberen en je merk vanzelf wat bij jullie goed werkt.

2 dagen geleden

Wij zijn fan van Pampers Harmonie! Op luieraanbiedingen.net zijn ze altijd wel in de aanbieding te vinden

één dag geleden

Overdag gebruiken wij kruidvat en 'snachts pampers baby dry (dit is voor onze dochter de enige luier waar ze in de nacht niet door heen lekt). Wij gaan voor de baby kruidvat doen. Altijd erg tevreden mee geweest en in het begin verschoon je nog zo vaak in de nacht dat hij er vast niet door heen zal lekken. 🫣😅

één dag geleden

Wij zijn ook fan van de Etos luiers. Erg goed qua prijs / kwaliteit. Echter gebruikten wij voor de nachten Pampers premium, omdat die toch wat meer vocht aan kunnenvoor zo’n lange periode.

één dag geleden

Ik zag toevallig ook deze deal langskomen

één dag geleden

Ik vind Pampers heel fijn, maar veel te duur. Ik vind kruidvat het fijnste alternatief. Voor mijn dochter (1,5) gebruiken we overdag kruidvat en 's nachts Pampers

één dag geleden

Laatst bij de plaatselijke supermarkt de pampers harmonie 50% . heb meteen ingeslagen. Denk wel dat wanneer de kleine iets groter is over ga op een huismerk.

één dag geleden

Wasbare luiers, een tweedelig systeem. Heel tevreden over lekt zelden.

één dag geleden

Kruidvat

één dag geleden

Wij hebben altijd al kruidvat gehad en sinds ze +-1 jaar is snachts rascal & friends ivm doorlekken.

één dag geleden

Wij gebruiken wasbare luiers. Ook een tweedelig systeem. Ons eerste kindje is nu bijna zindelijk (20 mnd) en het bevalt ons nog steeds heel goed. We hebben voor de eerste maanden newborn wasbare luiers en daarna een grotere maat