25 Reacties
één dag geleden
Ik zweer bij Pampers premium protection. Nooit luieruitslag of doorlekken. Ik ruik altijd als kindjes Kruidvat luiers dragen 🙈. Vind ze echt heel erg naar urine ruiken.
één dag geleden
Reactie op liekevelden
Ik zweer bij Pampers premium protection. Nooit luieruitslag of doorlekken. ...
Yes zelfde hier! Gebruik al vanaf het begin pampers premium protection (zoontje wordt in feb 2) en echt top!
Koop ze altijd waar ze op dat moment in de aanbieding zijn. Is altijd wel ergens! (luieraanbiedingen.net is je beste vriend)
6 uur geleden
Wij gebruiken al jaren naar tevredenheid de luiers (en al helemaal de luierdoekjes) van BabyLove (van de DM).
Maar daarvoor moet je wel dicht bij de grens van Duitsland wonen. 🙈
5 uur geleden
Onze ervaring is dat het echt helemaal niks uitmaakt. Wij gebruiken alles, maar net bij welke winkel we toevallig zijn. Nog nooit luieruitslag of doorlekken gehad. Ik vind zelf die van jumbo minder fijn in gebruik, maar die doen het ook prima.
Verder Kruidvat, Etos, Albert Heijn, echt vanalles gebruiken we door elkaar. Ook 1,5 jaar wasbaar gebruikt, ook heel tevreden over totdat ze enorm veel in 1x ging plassen.
Dus wij gaan of voor de prijs of voor de winkel waar we toevallig toch moeten zijn 😊