34 Reacties

één maand geleden

Goed of goed te doen vind ik een verschil. Mijn zoon heeft nog nooit doorgelekt of een spuitluier gehad bij pampers premium protection, maat dan echt nooit en nu twee keer kruidvat aan en raak. Mijn nichtje heeft ook kruidvat en zit constant helemaal onder. Vind het kruidvat merk echt de meest onprettige luiers! Die van de etos zijn op-zich ook prima alleen wel heel dun en niet zo zacht maar prima luiers. De rest geen ervaringen mee!

één maand geleden

Reactie op Deems1991

Dan doe je het goed!😚 wij hebben de wasbare ook wel eens op het werk.. ik ...
Wat vervelend! Welke luiers dragen de kinderen? Ik vind dat nogal wat verschil maken. Wij gebruiken tweedelig (meestal Hu-da en als overbroekje verschilt het, bv bare and boho of modern cloth nappies vond ik erg fijn) en daarmee nooit lekkage. Met all in onze systemen, pockets en snap in one wel eens lekkage gehad (ik heb álles moeten uitproberen omdat ik consulten geef voor een webshop 😅)

één maand geleden

Pampers premium protection al vanaf het begin! En voor de nacht night pants ook van pamper (wel pas later) Andere merken geprobeerd maar voelen voor mij aan als plastic.

één maand geleden

Pampers premium protection vind ik het fijnst. Nog nooit ook maar iets van luieruitslag gehad terwijl hij echt een gevoelige huid heeft. Persoonlijk vind ik die van Kruidvat heel snel naar urine ruiken ook al zit er maar een klein plasje is.

één maand geleden

Pampers Harmonie 😊

één maand geleden

Reactie op liekevelden

Pampers premium protection vind ik het fijnst. Nog nooit ook maar iets van ...
Ja onze zoon krijgt altijd de Kruidvat luiers op de opvang en die ruiken zo snel naar plas vergeleken met de pampers. Pampers zijn wel wat duurder maar je kunt best ok aanbiedingen online vinden!

één maand geleden

Radical and friends ( kan je online bij kruitvat krijgen of bij de DM in Duitsland) deze zijn TOP! Ik heb wel eens wat anders geprobeerd bijv van de Etos maar dan zat het poep gelijk op der rug.. met rascal nog nooit een doorlekker gehad 🥳 de luier voelt ook niet gelijk aan als een cementzak als ze een keer veel plassen en stinkt ook niet. 🙌🏼 zeker het proberen waard.

één maand geleden

Reactie op CL9475

Pampers premium protection al vanaf het begin! En voor de nacht night pants ...
Precies dit!

één maand geleden

Als je dicht bij de grens van Duitsland woont dan babylove van de dm in Duitsland!! Wil nooit meer andere, nog NOOIT een lekkende of ruikende luier gehad

één maand geleden

Ik vind zelf huismerk kruidvat het fijnste maar hoor van veel mensen dat ze em snel vinden stinken, als je em gewoon meteen verschoond heb je daar niet echt last van en ik vind dat de kruidvat luiers de spuitpoep erg goed binnen houden

één maand geleden

Kruidvat!

één maand geleden

Reactie op Monkie96

Als je dicht bij de grens van Duitsland woont dan babylove van de dm in Dui ...
De billen doekjes van babylove 😍🙌🏼

één maand geleden

Reactie op Roos🦋

Radical and friends ( kan je online bij kruitvat krijgen of bij de DM in Du ...
Jaaaaa, mee eens! Rascal & friends vind ik echt toppppp luiers. En pampers. Verder heb ik persoonlijk geen goede ervaring met Etos, Kruidvat, Albert Heijn huismerk, etc.