12 Reacties
één dag geleden
Ja hier eerst een meisje en daarna een jongen en daarna nog 2x een jongen. Ik vond het zelf super leuk, van beide een beetje. Als ze groter worden vind ik jongens wel echt een stuk makkelijker hoor🙈 ik zou er niet aan moeten denken om 4 meisjes te hebben haha.
één dag geleden
Ja, hier hebben we ook al een meisje en we krijgen nu een jongen. Ik vind het ook wel spannend want het is toch weer iets nieuws. Maar dat vind ik eigenlijk ook wel heel leuk en ben heel nieuwsgierig naar de eventuele verschillen/overeenkomsten. Van jongensmama’s hoor ik in ieder geval dat het heel leuk is☺️.
één dag geleden
Ik had mezelf al helemaal op ingesteld dat ik een jongensmama zou zijn. Nu hebben we al 1 zoon van 4 jaar en komt er klein meisje bij. Dit is voor mij nog steeds wennen met alle jurkjes en dingen😁
één dag geleden
Ik heb 2 dochters en ik ben nu zwanger van een zoontje. Ondanks mijn werk in de kinderopvang vind ik het 'onbekende' toch een beetje spannend. En ik vind het zo'n gek idee dat we vanaf deze zwangerschap ook mannelijk DNA meedragen en dat ik nu een piemel in mijn buik heb 🤣
één dag geleden
Reactie op Deems1991
Ik heb 2 dochters en ik ben nu zwanger van een zoontje. Ondanks mijn werk i ...
Oh, maar ik heb er ook heel veel zin in om hem te ontmoeten!!
Ik heb de hele zwangerschap al geroepen dat ik 3 meiden fantastisch zou vinden, maar een zoontje als 3e kindje vind ik ook echt geweldig!🥰
één dag geleden
Ja, ik! We hebben een dochter en krijgen nu een zoon. Het voelt op de een of andere manier alsof ik opnieuw voor het eerst zwanger ben. Hoe werkt een jongen? 😆 en wat vind ik nu belangrijk in de opvoeding? Overigens vind ik kleding shoppen erg ingewikkeld, vind het allemaal erg saai. Ben bij mijn dochter erg van de bloemen, kleuren en tierelantijnen haha.
één dag geleden
Het kan ook tegelijk! Ik ben ook zwanger van een tweeling, maar dan een jongetje en een meisje. Ik vind het vooral heel leuk dat ik beide mee mag maken. Ik houd verder van wat meer gender neutraal, dat ze zelf mogen ontdekken wat ze leuk vinden. Dus het gevoel bij mij is niet anders ofzo. Mijn insteek is elk kindje is weer een nieuw persoon en ik kijk er vooral naar uit om te ontdekken wie ze zijn 🥰
één dag geleden
Reactie op Deems1991
Ik heb 2 dochters en ik ben nu zwanger van een zoontje. Ondanks mijn werk i ...
Jaaa inderdaad ik heb er zelfs 2!!🤭😍
één dag geleden
Reactie op Vlindertje3
Ja, ik! We hebben een dochter en krijgen nu een zoon. Het voelt op de een o ...
Ja inderdaad! Dit heb ik ook wat trek je aan bij een meisje kan je een jurkje met bloemetjes of iets aan trekken bij een jongetje is het heel anders
één dag geleden
Zou ik jullie misschien een vriend verzoek mogen sturen ik wil graag meer kn contact willen komen met mama's heb hier geen vrienden op hihi
één dag geleden
Herkenbaar hoor 🙈. Wij hebben al drie dochters, dus voelde t bijna als vanzelfsprekend dat nummer 4 ook een dochter zou zijn. Maar het is een zoon!
Ben er ondertussen wel helemaal aan gewend, maar t voelt, zoals anderen hier ook zeggen, toch weer een beetje nieuw.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me erg vermaak met kleding shoppen voor de kleine man. 🙈 Vooral van het merk Feetje. Leuke afwisseling met alle bloemen, glitters, jurkjes en regenbogen 😃