Hoi allemaal,
ik heb een dilemma, ik heb het niet meer naar mijn zin bij mijn huidige baan. Ik heb onlangs een gesprek gehad over het verlengen van mijn contract en ondanks dat ik ontzettend hard werk vonden ze dat ik nog niet genoeg deed en krijg ik een contract van 7 maanden. Ik heb het idee dat ik harder moet rennen dan ik kan en als een perfectionist geeft dit mij veel stress.
Dat laatste is het laatste wat ik nu wil en dat zorgt dus voor het dilemma, 11 september loopt mijn contract af en ik ga met veel tegenzin naar mijn werk op het moment en voel me daar erg gespannen. Moet ik nu aangeven dat ik toch liever heb dat ze mijn contract niet verlengen zodat ik zo snel mogelijk weg kan uit deze situatie en daarmee de stress zo snel mogelijk uit mijn leven ban en dan vanuit daar weer op zoek ga naar iets anders? Maar dat zou betekenen dat ik hoogst waarschijnlijk in een uitkering kom en dat is vaak financieel niet ideaal.
Of moet ik blijven en de stress uitzitten en ondertussen zoeken naar een andere baan, wat wel een uitdaging wordt want ik wil graag transparant zijn over mijn situatie.