11 Reacties

3 maanden geleden

Bij mij helpt juist veel en goed blijven eten en ik moet wel eerlijk zeggen dat de misselijkheid erger wordt als ik teveel hooi op mn vork neem.. mn systeem kan het dan niet aan en wordt duizelig/ misselijk

3 maanden geleden

Ik ben nu 5 weken heb er ook last van, na veel wikken en wegen heb ik her net aan mijnbaas verteld. Ik werk in de opvang en er heerst ook waterpokken en 5e ziekte... dusja dan moet je ook daarin weer een afweging maken.

3 maanden geleden

Hier hetzelfde met 5-6 weken, super misselijk, extreem moe en niks kunnen binnenhouden.... Alle tips zijn welkom!

3 maanden geleden

Reactie op Chantal0211

Hier hetzelfde met 5-6 weken, super misselijk, extreem moe en niks kunnen b ...
Ik merk dat ik echt op zie tegen moeten werken, heb jij daar ook last van?

3 maanden geleden

Reactie op SenneZwanger

Ik merk dat ik echt op zie tegen moeten werken, heb jij daar ook last van?
Ja enorm, nu werk ik gelukkig remove en kan dat vanaf de wc of in bed..

3 maanden geleden

Reactie op Chantal0211

Ja enorm, nu werk ik gelukkig remove en kan dat vanaf de wc of in bed..
Dat is wel fijn!

3 maanden geleden

Reactie op althom

Ik ben nu 5 weken heb er ook last van, na veel wikken en wegen heb ik her n ...
Ik voel me met vlagen zo ziek dat ik twijfel om mezelf ziek te melden, maar dat voelt ook zo overdreven ofzo?

3 maanden geleden

Ja herkenbaar, werk ook in de zorg. En vele geuren daar maken het niet beter. Maar bij mij helpt het juist om steeds kleine beetjes te blijven eten, al lukt dat niet altijd tussen de drukte door op het werk. Zodra ik een honger gevoel heb is de misselijkheid heviger.

3 maanden geleden

Reactie op SenneZwanger

Ik voel me met vlagen zo ziek dat ik twijfel om mezelf ziek te melden, maar ...
Ja dat heb ik dus ook de heletijd die twijfel maar vanochtend op het werk 4 x overgegeven. Dat valt op😬😬😬en er zijn bepaalde kinderziektes die risico kunnen veroorzaken voor zwangerschap, dus is het beter als ik niet op die groepen sta. Heb met de misselijkheid wel telkens gewerkt maar nu met overgeven ,zei mijn teamleider lekker naar huis. Dus wel blij dat ik het het verteld😉. Echt doen wat voor je zelf goed voelt....

3 maanden geleden

Ik ben nu 6 weken zwanger, en heb het direct aan mijn opdrachtgever verteld. Niet omdat ik dat wilde, maar wel omdat ik begrip wilde. Ik kan niet altijd weg, of eerder stoppen. Of met extra pauze. Maar waar er ruimte voor is houden ze zeker rekening met me. En dat werkt echt heel fijn.