9 Reacties

8 dagen geleden

Ik niet, maar kan we goed voorstellen dat je het spannend vind. Kunnenze je taken/toegankelijkheid niet iets aanpassen op de een of andere manier?

8 dagen geleden

Zelf werkte ik op een groep met moeilijk verstaanbaar gedrag en dus ook agressie. Samen met manager besloten niet op deze groep te werken tijdens mijn zwangerschap. Ik zou het aankaarten bij je leidinggevende, je kan vast op een andere groep werken tijdens je zwangerschap. Dan wordt je namelijk “uitgeleend” aan een andere woning. Ik werk nu op een rustige emb groep.

8 dagen geleden

Toevallig werk ik als gedragswetenschapper in de gehandicaptenzorg en ben veel betrokken bij cliënten met agressie in een woning setting. Ik zou het bespreken met je manager en de betrokken gedragswetenschapper/orthopedagoog, jullie kunnen toch het beste een op maat plan maken voor je zorgen.

8 dagen geleden

Reactie op sperk

Zelf werkte ik op een groep met moeilijk verstaanbaar gedrag en dus ook agr ...
Ik werk op een dagbesteding, waarbij alle groepen vasten medewerkers hebben. Hierdoor kan er qua groep eigelijk niet geruild worden. Maar ik ga wel het gesprek aan, met mijn leidinggevende.

8 dagen geleden

Reactie op GERDA93

Toevallig werk ik als gedragswetenschapper in de gehandicaptenzorg en ben v ...
Jaa, ik ga zeker in gesprek met mijn locatie manager.. ben benieuwd wat er mogelijk is. Helaas hebben wij geen ruimte om te wisselen/ruilen van groepen.

8 dagen geleden

Op mijn vorige werk met jongeren met agressieproblemen moest je direct (met 4 week zwangerschap) de groep af. Veel te veel risico. Er zal maar wel wat gebeuren. Ik zou zeker in gesprek gaan. Misschien staat er in je CAO iets?

8 dagen geleden

Reactie op Vlindertje3

Op mijn vorige werk met jongeren met agressieproblemen moest je direct (met ...
Probeerde dat al op te zoeken, maar kan het helaas niet vinden.

8 dagen geleden

In de tbs ging je de groep af, zou geen enkel risico nemen.

7 dagen geleden

Ik werk in het speciaal onderwijs en ben op een andere klas gezet ivm agressie. Volgens mij ligt hier zelfs wet en regelgeving aan vast maar dat zou je even uit moeten zoeken. Ik zou het zeker bespreekbaar maken.