27 Reacties

één maand geleden

Hoi Dames, excuses ik zie de berichten nu pas. Ik heb vervangend werk tot 20 weken.

één maand geleden

Yes, ik kreeg net de uitslag van het bloedonderzoek en blijkbaar heb ik het toch ooit gehad, want ik heb antistoffen💕🥳 Fijn om te weten, kan ik gerust mijn werk doen.

één maand geleden

Hi dames, Hoelang heeft het bij jullie geduurd voor jullie de uitslag hebben gekregen? Ik heb vorige week maandag bloed geprikt, ook voor de 5e ziekte. Alle uitslagen zijn er al sinds vorige week maar bij die van de 5e ziekte staat nog steeds “ volgt “ .. ben toch wel echt benieuwd vooral omdat ik ook op een kdv werk en een peuter heb die naar de peutergroep gaat.

één maand geleden

Reactie op RIRII

Hi dames, Hoelang heeft het bij jullie geduurd voor jullie de uitslag hebb ...
Bij mij vrij snel, ik had vrijdagochtend geprikt en kreeg dinsdag einde vd middag de uitslag.

één maand geleden

Reactie op RIRII

Hi dames, Hoelang heeft het bij jullie geduurd voor jullie de uitslag hebb ...
De IGG kreeg ik dezelfde dag nog (‘s ochtends geprikt, einde middag stond hij in het portaal). De IGM pas na het weekend (vrijdag opnieuw aangevraagd op het eerder geprikte bloed, maandag uitslag). Meer dan een week wachten lijkt me niet te kloppen, zou er even achteraan bellen of er iets fout is gegaan!

één maand geleden

Reactie op Evanna

De IGG kreeg ik dezelfde dag nog (‘s ochtends geprikt, einde middag stond h ...
Top, dank je voor je antwoord! Ik vind het ook zo gek. Zal morgen even de huisarts bellen..