9 Reacties

3 maanden geleden

Soms werd ik gek van mezelf maakte een cirkel van mijn zwangerschapskussen mn buik in het midden met 2 kussens onder mn hoofd zodat ik soms wel fijn lag op mn buik werkte niet altijd haha

3 maanden geleden

Klinkt heel gek maar je bent er zo aan gewend en bedenkt de meest creatieve oplossingen 🫣 hier ook een buikslaper maar nu we zwanger zijn van een tweeling denk ik dat ik meer last ga krijgen dan van mijn dochter 🤭

3 maanden geleden

Ik was ook altijd een buikslaper. In mijn eerste zwangerschap met ernstige bekkenklachten moest ik al heel snel gedwongen op mijn zij gaan slapen. Dochter is inmiddels 2,5 en ik kan (mede door blijvende klachten) nog steeds niet op mijn buik slapen. Maar ik slaap nu altijd hartstikke goed op mijn zij, dus ja, dit leer je zeker! Ik mis het ook helemaal niet meer, terwijl ik voorheen dus echt altijd op mijn buik sliep.

3 maanden geleden

Dank jullie wel voor de reacties! Zo te horen moet ik alvast een ander houding gaan vinden en het accepteren hahaha!

3 maanden geleden

Ik zou niet nu al op zoek gaan naar een andere houding hoor 😉 Alles wat je nu nog lekker slaapt is mooi meegenomen, ik ben overigens ook weer terug buikslaper geworden na de geboorte van mijn dochter! Benieuwd hoe dat nu weer gaat, maar slapen kon ik bijna niet meer aan het einde 😅

3 maanden geleden

Haha dat is nog al een gedoe. Op een gegeven moment voelt de buik niet meer goed en ben ik gewisseld naar de rug. En toen dat niet meer fijn voelde naar mijn zij. En de laatste weken moest ik ook vaak van zij wisselen… Maar wat was ik blij toen ik na de bevalling na herstel weer op mijn buik kon slapen 🤣

3 maanden geleden

Dat went vanzelf. Ik ben ook een buikslaper. Had een groot zwangerschapkussen voor steun van buik maar ook rug. Ik leunde hier met mijn rug tegen wanneer ik op mijn zij lag. Buikliggen word dadelijk niet meer fijn dus dat wil je vanzelf niet meer. Na de bevalling heb ik bekkenklachten gekregen en heb ik 6-7 maanden niet op mijn buik kunnen slapen. Dat vond ik erger dan tijdens mijn zwangerschap😜

3 maanden geleden

Je kan echt nog wel wat maandjes op je buik slapen hoor. En daarna gewoon langzaam veranderen met je lichaam mee. Hier ging ik langzaam van buik naar iets op de zij naar voren hangend eigenlijk. En hoe groter de buik werd hoe meer je op je zij draait eigenlijk. Als ik echt moeite had met slapen heb ik met kussens nog wel eens een gat voor m’n buik gemaakt en zo op m’n buik geslapen. Maar dat soort dingen vind je vanzelf uit.

3 maanden geleden

Leuk om te lezen dat iedereen hun eigen verhaal heeft! Voor nu slaap ik nog prima gelukkig en neem ik jullie tips zeker mee voor later 🤗