8 Reacties

24 dagen geleden

Noah julèn klinkt inderdaad echt heel leuk!

24 dagen geleden

Mooi!😍

24 dagen geleden

Ik vind Noah Julèn samen heel mooi! Leuk dat beide woorden met twee lettergrepen zijn en dat je vier verschillende klinkers pakt. Bij Dion Julèn is dat ook, maar dan zou ik Julèn automatisch op z'n Frans (Zjuulèn) uitspreken.

24 dagen geleden

Heel mooi! Onze oudste heet Noan en de naam Julièn/Julèn staat hoog op het lijstje voor nummer 2 😂❤️ Mogelijk willen we het wel als tweede naam doen, omdat het ons lastig lijkt als hij telkens uit moet leggen hoe je zijn naam spelt (door het streepje).

23 dagen geleden

Heel mooi Noah Julèn! 🤍

23 dagen geleden

Heel leuk! Noah Julèn! Voor de combi: Julèn Gideon? Dan zeg je Gi(js)-Di(on)-On(eerste twee letters van Noah) 🙃 Gino zou ook een goede combinatienaam zijn.

22 dagen geleden

Julén en Noah vind ik hele mooie namen! Gijs vooral stoer en vrolijk. Willen jullie dan Julén als roepnaam gebruiken (ook bij volgorde Noah Julén)? Ik zou zelf de roepnaam altijd voorop zetten. Heb zelf een roepnaam die niet overeenkomt met eerste naam en geeft soms gedoe met aanmeldingen, vliegtickets etc. Succes met kiezen!

19 dagen geleden

Reactie op Madelieveling

Julén en Noah vind ik hele mooie namen! Gijs vooral stoer en vrolijk. Wil ...
Ik het “probleem” zelf ook, mijn roepnaam is Muriël maar mijn hele naam is Elizabeth Muriël. Moet zeggen dat ik er geen probleem mee heb. Julèn Noah bekt minder lekker naar m’n mening. Niet?