11 Reacties
22 dagen geleden
O ik volg even. Hier hetzelfde probleem... Tenminste, mijn zoontje wil juist liever niet gedragen worden (waardoor hij ook niet echt lekker stil zit 🙄), maar als hij loopt, vliegt hij van hot naar her en zit aan zoveel mogelijk mensen of voorwerpen 😅 Dus ik zie dragen vaak als de enige oplossing als ik geen wagen bij me heb 😇 Maar vind hem met zijn 14 kg inderdaad wel heel zwaar worden 🥵
22 dagen geleden
Hi! Ik gebruik de heupdrager best veel, het maakt echt heel veel uit qua gewicht. Ik vind het echt een uitkomst als ie geen zin meer heeft om te lopen, maar je niet de wagen bij je hebt.
Geen idee hoe het gaat als we straks over de 30 weken zijn, maar tot nu toe gaat het bij mij heel goed!
21 dagen geleden
Reactie op Roos088
Ja van wildride! Ik heb geen andere geprobeerd, dus geen idee of er een gro ...
Krijg je geen last van je nek? Ik heb er ook wel eens naar gekeken maar ziet er best oncomfortabel uit eigenlijk. Maar ik vind dragen ook steeds zwaarder en zwaarder..
21 dagen geleden
Reactie op Vlindertje3
Krijg je geen last van je nek? Ik heb er ook wel eens naar gekeken maar zie ...
Ja lijkt mij ook altijd. Om die reden ga ik denk ik voor zo een (weet niet of ik deze precies wil hoor, maar wel een die alleen op je heupen rust) https://www.bol.com/nl/nl/p/eve-kids-heupdrager-baby-en-peuter-heupzitje-draagzak-zwart-leer/9300000023487579/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-141423183834-S-2294485627390-9300000023487579&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwm5e5BhCWARIsANwm06i6RW498NWbRdAJY33CbF32gbVqf9gF_s3TsoxXUASr0xSHXCkjx5oaAuM8EALw_wcB
21 dagen geleden
Ik hoorde net van vrienden die het echt afraden. Zwaar op de heup (dan moet je echt goed afwisselen). Ik twijfelde ook maar met nu al bekkenklachten ga ik het denk ik toch niet doen.