5 Reacties

2 maanden geleden

Oehh dat vind ik lastig te zeggen. Normaal tel je vanaf de eerste dag van je menstruatie. Maar weet niet hoe dat bij jou zit dan. Misschien telt ze dan vanaf 22 juni?

2 maanden geleden

Oehh dat vind ik lastig te zeggen. Normaal tel je vanaf de eerste dag van j ...
Ja klopt… maar omdat ik geen menstruatie meer gehad heb, is dat dus zo lastig haha. Ja zoiets denk ik dan. Maar goed, kan ook zo zijn dat mijn eisprong vrijwel direct is geweest na het stoppen met de nuvaring? Dan ben ik dus 2 weken langer zwanger. Lastig…

2 maanden geleden

Door onregelmatige cyclus weet ik het ook niet. Op 19 juli gaf CG 2-3 aan. Dus ik ben die dag op 4 weken en 3 dagen gaan zitten. Over twee weken echo en dan hoor ik wel wat de definitieve uitgerekende datum is. Heb ik bij m’n andere drie zwangerschappen ook zo gedaan. Kwam altijd ongeveer wel uit.

2 maanden geleden

Je bedoelt 23 juni of juli??? Want als het juli is zit je in de verkeerde groep denk ik 😅 Ik had 23 juni een positieve test en stond toen ook 2-3 weken. Gisteren te horen gekregen dat het mogelijk nu 9 weken is… volgende week termijnecho

2 maanden geleden

Je bedoelt 23 juni of juli??? Want als het juli is zit je in de verkeerde g ...
Als jij nu 9 weken zwanger bent kom je op de volgende berekening: Als je vandaag 9 weken zwanger bent, kun je je uitgerekende datum berekenen door 31 weken (40 weken - 9 weken) toe te voegen aan de huidige datum. - Vandaag is 2 augustus 2024. - Voeg 31 weken (ongeveer 217 dagen) toe aan 2 augustus 2024. Als je 217 dagen toevoegt aan 2 augustus 2024, kom je uit op 6 maart 2025. Dus, je uitgerekende datum is ongeveer 6 maart 2025. Ik was 19 juli 2024 ongeveer 4 weken en 3 dagen zwanger, betekent dit dat je 31 dagen zwanger bent op die datum. De volledige zwangerschap duurt ongeveer 280 dagen (40 weken). Om de uitgerekende datum te berekenen, moeten we 280 dagen toevoegen aan de eerste dag van je laatste menstruatiecyclus. - 19 juli 2024 - 31 dagen = 18 juni 2024 (de eerste dag van je laatste menstruatiecyclus) - Voeg 280 dagen toe aan 18 juni 2024. Als je 280 dagen toevoegt aan 18 juni 2024, kom je uit op 24 maart 2025. Dus, je uitgerekende datum is ongeveer 24 maart 2025. En dit is toch de maart groep? Ik heb over twee weken mijn eerst echo. Dus kan was afwijken. Maar aangezien al mijn kids te vroeg geboren zijn, zal het misschien nog wel februari worden inderdaad.