Hoi!
Waar hebben jullie de meubels voor de babykamer gekocht? Ik vind het zo lastig om een keus te maken en ben al bij Prénatal, Babypark en Babydump geweest.
Ikea was toch niet onze smaak, dus die viel af.
Hebben jullie de meubels in een winkel of online gekocht?
Ik ga van de week even bij deze winkel langs
https://www.babyentiener.nl/?_gl=1*j7pg0p*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMImL7C3bDSiQMVcoKDBx0dbSKrEAAYASAAEgKszfD_BwE
Wij gaan onze babykamer bij baby en tiener kopen. Al besloten welke we willen, maar wachten even op Black Friday want dan hebben ze als het goed is 10% korting op het hele assortiment.
Wij hebben het 2e hands gekocht, maar niet als set, omdat ik heel graag de Hemnes kast van Ikea wilde als commode. Het ledikantje past er heel mooi bij en komt oorspronkelijk van Prenatal, maar voor ons dus ook van marktplaats 😁 Ik weet niet hoe je tegenover 2ehands staat, maar ik kan het iedereen aanraden! Er zijn zoveel mooie, zo goed als nieuwe babyproducten te koop! En het scheelt een hoop geld 😇
Wij hebben de commode en het ledikantje gekocht bij BabyPark, de Kidsmill sixties. Hebben het in de winkel zien staan en vonden het direct heel mooi, dus toen gewoon via een verkoopster daar laten bestellen.
Marktplaats is mijn beste vriend. Ik vertik het om dit allemaal nieuw te kopen en nog meer spullen de wereld in te helpen, terwijl er zo veel goede, als nieuwe spullen, op MP staan. Scheelt ook nog eens héél veel geld + ik vind het zoeken leuk 😁