24 Reacties

6 dagen geleden

Ik heb er vandaag 1 binnen gekregen die ik bij bonprix heb besteld. Moet hem alleen nog passen, maar hij ziet er goed uit en is ook met een stuk die je erop en eraf kan ritsen om je baby in te dragen

6 dagen geleden

Reactie op Kimberly Jansen

Ik heb er vandaag 1 binnen gekregen die ik bij bonprix heb besteld. Moet he ...
Laat je weten hoe die zit?

6 dagen geleden

Heb er een van Noppies via Vinted gekocht!

6 dagen geleden

Ik heb via Vinted een jas gekocht (maatje groter) 😜

6 dagen geleden

Reactie op Valeryfirstbaby

Laat je weten hoe die zit?
Doe ik!

6 dagen geleden

Ik heb een draagjas gekocht van fun2bmom. Echt een topding! Het is een gewone jas, met stukjes ervij die je erin kunt ritse voor je zwangerschap en daarna voor een draagzak. Ik wilde graag een goede winterjas, maar vond het zonde om er een te zoeken die ik maar een paar maanden aan zou kunnen. Ben er heel erg blij mee.

6 dagen geleden

Reactie op Valeryfirstbaby

Laat je weten hoe die zit?
Hij zit helemaal goed. Heb wel maatje groter besteld, maar doe ik eigenlijk altijd met jassen.

3 dagen geleden

Op vinted staan er heel veel!! En anders op Bonprix best veel keuze en nog redelijk leuk geprijsd.

3 dagen geleden

Reactie op Kimberly Jansen

Hij zit helemaal goed. Heb wel maatje groter besteld, maar doe ik eigenlijk ...
Heb je een foto van welke het is?

3 dagen geleden

Ik zag er online bij h&m een aantal in de mama collectie!

3 dagen geleden

Ik heb deze gekocht. Zit heerlijk. 😄

3 dagen geleden

Reactie op AMol

Heb je een foto van welke het is?
https://www.bonprix.nl/product/lange-zwangerschapsjas-draagjas-met-riem-zwart-921423/?itemOptionId=2727188462&promo=Jacken&typ=PLA&anbieter=googleshopping&aktion=Shopping_smec&version=MAT&matchkey=144774374121_2727188462&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw05i4BhDiARIsAB_2wfA5xITNf7PBEXLovq_-EPyy3YxHbhTH7MLzyAdUhML59BZK6N9z-dkaAgV0EALw_wcB Ik heb deze

3 dagen geleden

Ik heb deze, zit echt top!

3 dagen geleden

Ik twijfel een beetje of een winterjas met zo'n tussenstuk voor een draagzak nodig is aangezien ik echt eind maart/begin april ben uitgerekend. Qua temperatuur lijkt het me dan niet meer echt nodig. Ervaringen?

3 dagen geleden

Ik ben ook begin maart uitgerekend en zit met hetzelfde! Vraag mij inderdaad ook af in hoeverre je dan je kindje nog in de jas zou willen dragen, maar het kan zomaar ook nog net aan het vriezen zijn dan 🥲

3 dagen geleden

Reactie op Nola1203

Ik twijfel een beetje of een winterjas met zo'n tussenstuk voor een draagza ...
Ik heb om die reden een maatje groter jas gekocht, maar dan gewoon bij de Vila met drukknoopjes. Die kan met draagzak nog er omheen indien nodig. Het kan in april nog vriezen, maar ik vond een draagjas ergens ook zonde! (Overigens wel veel gebruikt bij onze dochter, maar die is van oktober)

2 dagen geleden

Ik heb er eentje van Seraphine!

2 dagen geleden

Reactie op Neintjelief

Ik heb een draagjas gekocht van fun2bmom. Echt een topding! Het is een gewo ...
Heb je misschien een link of foto van de jas 😇

2 dagen geleden

Ik zag dit op instagram voorbij komen. Geen idee of deze hier ook te koop is!

2 dagen geleden

Ik heb deze besteld. Echt heel erg blij mee🤭https://www.bonprix.nl/product/zwangerschaps-sweatvest-draagvest-met-zachte-binnenkant-antraciet-gemeleerd-924853/?itemOptionId=485217123