31 Reacties

één maand geleden

Ik vond er één voor een paar tientjes in de webshop van de Lidl. Geen idee of het wat is qua kwaliteit, maar het zit goed en staat mooi. Voor die paar maanden dat ik het ga dragen, leek me dit wel een goede oplossing.

één maand geleden

Gewoon een zwangerschapsjas van prenatal gekocht vorige zwangerschap en nu kan ik hem mooi weer gebruiken.

één maand geleden

Reactie op Vanillecola

Ik heb er eentje van Seraphine!
Hoe bevalt bestellen bij deze site? Ik heb er al zo vaak mooie dingen langs zien komen, maar nooit durven bestellen. Nu best goede acties ook bij de jassen, dus zit er tóch weer aan te denken te bestellen.

één maand geleden

Reactie op Ynsol

Hoe bevalt bestellen bij deze site? Ik heb er al zo vaak mooie dingen langs ...
Het is echt een fijn merk! Goede kwaliteit, zit goed en gaat lang mee. Heb er ook jurkjes en truien van.

één maand geleden

Heb een jas gekocht van de mama lijn van h&m, nu 20% korting op alles met code member20, zie ook in de app! Meteen een zwangerschapsbadpak erbij besteld haha😁

één maand geleden

Reactie op AMol

Ik zag dit op instagram voorbij komen. Geen idee of deze hier ook te koop i ...
Ja ik heb deze! Ze zijn wel ver uitverkocht volgens mij.🙁

één maand geleden

Ik heb er 1 bij prenatal gehaald. Die kun je dragen als je niet zwanger bent en als je wat verder bent in d'r zwangerschap of als je straks je kindje in de draagdoek wilt meenemen, kan dat ook goed. Als je de babybox van Prenatal hebt gehad, zit daar een korting code in van €10,-. Dat scheelt al fijn! En daarnaast kun je hem dus na de zwangerschap nog gebruiken (zonder het tussenstuk), dus ideaal! Daarbij heb ik hem gekocht in de aanbieding (15%?) En had ik hem uiteindelijk voor 48€ geloof ik... vond 't zelf een koopje haha

één maand geleden

Reactie op Positiefzwanger

Ik heb er 1 bij prenatal gehaald. Die kun je dragen als je niet zwanger ben ...
Oooooh oeps die heb ik echt vandaag besteld, maar niet gedacht aan die bon haha 🙈

één maand geleden

Heel blij met deze jas, ook te dragen als je niet meer zwanger bent. 😊

één maand geleden

Kijk eens bij de c&a daar heb ik de mijne gekocht maat groter dan ik anders heb en rits aan de zijkant zo dat je de jas nog iets groter kan maken bij de buik.

één maand geleden

Ik heb er een van bonprix, zit heerlijk en is lekker warm!