Hoi dames, ik wil mijn verhaal delen voor dames die hetzelfde gaan meemaken.
In mei 2024 heb ik een miskraam gehad. Op 14 juli had ik weer een positieve test.
Op 1 augustus heb ik een echo gehad en zou ik volgens mijn berekening 6 weken moeten zijn. Hier waren we heel zeker van omdat ik ovulatietesten had gebruikt. Tijdens deze echo kon de verloskundige niets in de baarmoeder zien. Gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. Het was vreselijk.
In het ziekenhuis zagen ze een ini mini zakje, maar het kon nog alle kanten op. We moesten een week wachten. Een week lang gehuild en een vluchtkoffer klaargezet voor evt een operatie als de pijn voor de buitenb. zw. zou beginnen.
Op 8 augustus een echo gehad in het ziekenhuis en boven wonderlijk zag de gynaecholoog een vruchtje en dooierzak. Vanochtend mochten we weer langs en zagen we een kloppend hartje.
Ik ben dus gewoon zwanger! Niet te geloven. Klaargemaakt en gehuild voor het ergste.
Volgens de gynaecholoog ben ik 6 weken zwanger, terwijl ik 8 weken zou zijn volgens de berekening. De arts is heel positief en zegt dat dit vaker voorkomt dan gedacht.
Voor dames die dit ooit meemaken, blijf hoop houden 🌤️🌟🤍🙏🏻