5 Reacties

8 dagen geleden

Geen app, wel een tip voor een heel fijn programma die je kunt volgen namelijk: Sterkher. Ze geeft ook veel uitleg waarom en wanneer bepaalde dingen wel of niet morgen.

8 dagen geleden

App weet ik zo niet. Woon je in de regio amsterdam? Daar is een organisatie die wekelijks een gratis online beweegles voor zwangeren geeft. Mogelijk heeft jouw regio dat anders ook? Gewicht erbij hoort er verder bij he 😅 de baby en alles wat er bij groeit is extra gewicht en dat is nodig. Extra bewegen is natuurlijk goed, maar ik hoop dat je niet heel veel extra fanatiek wil gaan sporten. Als je dat al deed kan je dat makkelijk voortzetten, maar anders word dat afgeraden. Voel in ieder geval goed aan wat de grens is 🙏

8 dagen geleden

Ik ben zelf ook eens gaan kijken bij apps en heb nu de Zwanger en fit app geinstalleerd. Die ga ik in het weekend eens proberen 🙂

8 dagen geleden

Sterkher heeft een eigen app! Je kan via de website de programma’s aanschaffen en dan krijg je per mail uitleg hoe je de app kan installeren.

8 dagen geleden

Ik gebruik Fitzwanger online ontwikkelt door een bekkenfysio. Het is wel een betaalde app maar wel heel fijn.