52 Reacties
13 dagen geleden
Reactie op Ramona_32
Hoe wist je dat het een wortelkanaal behandeling was? Ik heb ook last, dach ...
Foto maken van mijn kaak, als het alleen op de kaak gericht kon het volgens mijn verloskundige geen kwaad omdat je geen al gehele foto krijgt.
13 dagen geleden
Reactie op Ramona_32
Maar ik had intense pijn wat niet weg ging met paracetamol de mijn zenuw was afgestorven en deze veroorzaakte de ontsteking er zat een diepe ontsteking met pus en al in mijn kies helaas trok de pijn ook door naar mijn oor en slaap zo
Heftig was de ontsteking dus helaas wachten tot na de zwangerschap was geen optie meer want als de ontsteking in mijn lichaam zou komen zou dit gevaarlijk kunnen zijn voor de baby
13 dagen geleden
Reactie op Ramona_32
Soms hoeft er op een foto niet altijd iets te zien te zijn. Op mijn foto zagen ze ook geen ontsteking maar hij zat er wel. Ze hebben toen een koudtest gedaan en ik voelde niks meer. Mijn zenuwen waren dus al dood💀
Ze kunnen best wel een foto maken hoor! Het is zo’n lage straling en word alleen van je mond gemaakt.
13 dagen geleden
Reactie op CM9293
Soms hoeft er op een foto niet altijd iets te zien te zijn. Op mijn foto za ...
Ohja klopt!! Dit hebben ze bij een spoedtandarts ook gedaan en voelde toen ook idd niks toen was dat ook al duidelijk!
12 dagen geleden
Ik heb afgelopen vrijdag een wortelkanaalbehandeling gehad!
Kreeg ook onwijze pijn in m'n kies en heb er toen uiteindelijk voor gekozen de tandarts te bellen dat ik niet tot na het weekend kon wachten.
Tandarts heeft een foto gemaakt (welke geen kwaad kan, ze zeggen dat als je 4 bananen eet of gaat vliegen op vakantie, je vele malen meer straling krijgt en dat dat ook geen kwaad kan + het is in je gezicht, dus straling komt niet bij je buik). Daarna hebben ze me verdoofd met verdoving welke mag tijdens de zwangerschap. De behandeling zelf was daardoor geheel pijnloos! Daarna geen zenuwpijn meer gehad (wat een verademing!). Nu is er een noodvulling geplaatst, zodat als er complicaties zouden zijn, ze er snel weer bij konden. Maar het gaat erg goed. Kan nog niet eten met links, maar thee drinken (warm) of ijs eten (koud) gaat weer top!
Ik zou het echt laten behandelen, die pijn is echt niet fijn!!
12 dagen geleden
Reactie op Positiefzwanger
Ik heb afgelopen vrijdag een wortelkanaalbehandeling gehad!
Kreeg ook onwi ...
Ik heb het ook gedaan gelukkig de 21e met laatste kanaalbehanding dan ben ik klaar, alleen ik heb het afgelopen dinsdag gedaan en afentoe toch nog zulke pijn dat er toch een paracetamol nodig is…
11 dagen geleden
Reactie op Maart32025
Ik heb het ook gedaan gelukkig de 21e met laatste kanaalbehanding dan ben i ...
Snap ik. Ik heb ook met vlagen nog een PCM nodig, maar dat is oke, kan geen kwaad voor je kleintje💕
11 dagen geleden
Snap ik. Ik heb ook met vlagen nog een PCM nodig, maar dat is oke, kan geen ...
Morgen moet ik even terug naar de tandarts die gaan even kijken waar het vandaan komt, en dan de 21e me laatste behandeling.
Ik neem ook echt als ik flinke pijn heb paracetamol ik hou het anders niet uit gelukkig zakt met de paracetamol de pijn weer weg🥰
10 dagen geleden
Reactie op Maart32025
Morgen moet ik even terug naar de tandarts die gaan even kijken waar het va ...
Ben benieuwd wat de tandarts zegt! Bij mij gaat het al stukken beter en heb eigenlijk nauwelijks pijn meer. Geen pcm meer nodig. Dus wellicht zit er dan toch nog iets niet helemaal goed in je tand? Sterkte!@
10 dagen geleden
Ben benieuwd wat de tandarts zegt! Bij mij gaat het al stukken beter en heb ...
Ik denk ook dat ze nog een keer gaan spoelen vandaag of een foto maken van me kies
10 dagen geleden
Reactie op Maart32025
Ik denk ook dat ze nog een keer gaan spoelen vandaag of een foto maken van ...
Sterkte!!