7 Reacties

3 maanden geleden

Note: Ik denk dat ik in de toekomst geen early testen meer ga doen, maar echt wachten na mijn NOD. Ik denk dat ik dan niks door heb gehad als ik even had gewacht. Anderzijds is de nieuwsgierigheid soms groot! (:

3 maanden geleden

Wat verdrietig! Ik heb dit afgelopen mei gehad. Positieve test op NOD, paar dagen later bruinverlies en toen rood. Bleek uiteindelijk ook een vroege miskraam, die leek op een gewone menstruatie (leek zelfs nog iets minder dan dat). Mijn cyclus was ook gelijk weer “gewoon”. Nu twee maanden later heb ik weer positief getest, dus nog 1 keer ongesteld geweest na de miskraam en daarna positief. Dat is super fijn maar ook spannend. Het kan dus snel gaan dat je weer zwanger wordt. Ik duim voor je, voor nu veel sterkte!!

3 maanden geleden

Reactie op LittleBerry

Note: Ik denk dat ik in de toekomst geen early testen meer ga doen, maar ec ...
Die snap ik! Ergens vond ik het fijn om wel te weten, omdat ik de dagen erna ontzettend moe was. Dat kon ik toen wel plaatsen door de hormoon schommelingen..

3 maanden geleden

Hi! Dit heb ik vorige maand ook meegemaakt. Testen liepen helaas niet op maar was wel een licht streepje. CB test gaf aan 1-2 weken zwanger. Uiteindelijk 5 dagen na de positieve test (was toen 9 dagen overtijd) toch “ongesteld” geworden. Nu in de eerste maand erna heb ik 2 dagen geleden weer een positieve test in handen. Nu ben ik helaas gister weer een beetje gaan bloeden, maar het zet nog niet door zoals de vorige keer. Dit maakt alles zo confusing en frusterend. Ik wacht het nu maar af, heb nu ook geen buikpijn. Mocht dit weer niet goed zijn dan wacht ik volgende keer echt totdat ik een week overtijd ben (als het lukt..) want ben ook zo nieuwsgierig en benieuwd elke maand

3 maanden geleden

Reactie op Seppe88

Wat verdrietig! Ik heb dit afgelopen mei gehad. Positieve test op NOD, paar ...
Super lief van jou!❤️ Wat fijn dat het weer raak is bij jou en snel ook. gefeliciteerd ❤️

3 maanden geleden

Reactie op xosuve

Hi! Dit heb ik vorige maand ook meegemaakt. Testen liepen helaas niet op ma ...
Ahw! wat spannend. Het zal vast allemaal goed gaan❤️ Niet teveel stressen bloed hoeft ook niet iets slechts te betekenen altijd! Gefeliciteerd ☺️

3 maanden geleden

Ik heb dit 2 keer gehad, bij allebei de keren een positieve test op NOD maar wel die dag ongesteld geworden allebei de keren