19 Reacties

2 dagen geleden

Ziet er heel leuk uit😁 ik ben normaal gesproken niet zo creatief, maar ik wil wel gaan beginnen met een schilderij op nummer voor in de babykamer (ik ben nog op zoek naar een leuke afbeelding) en ik ben begonnen met een haakwerkje.

2 dagen geleden

Als ik een meisje krijg, ga ik deze breien (ik ben eind maart uitgerekend en mijn broertje gaat begin mei trouwen). Ik maak hem dan wel langer. Als het een jongetje wordt, weet ik nog niet wat ik ga maken.

2 dagen geleden

Reactie op ArankaB

Als ik een meisje krijg, ga ik deze breien (ik ben eind maart uitgerekend e ...
Schattig! Ziet er ook zo moeilijk uit, ik heb geen idee hoe je aan zoiets begint haha. Ik heb ooit proberen breien maar dat was echt mijn ding niet, spijtig genoeg 🥲

2 dagen geleden

Reactie op Oostende

Schattig! Ziet er ook zo moeilijk uit, ik heb geen idee hoe je aan zoiets b ...
Nja, er zit een gratis patroon bij. Ik brei al een poosje en dan worden die patronen steeds makkelijker om te begrijpen

2 dagen geleden

Wat een leuk topic idee! Mijn hobby is 3D printen en ik wil ook wat leuke dingetjes gaan maken voor mijn tweeling. Zo'n mobiel maken zat ik ook aan te denken, super schattig 🙂

2 dagen geleden

Reactie op Felina1985

Wat een leuk topic idee! Mijn hobby is 3D printen en ik wil ook wat leuke d ...
Zeker het resultaat delen, ben wel benieuwd naar wat je uit zo’n 3D printer kunt krijgen 😁

2 dagen geleden

Wauw wat mooi die mobiel! En wat knap dat je dat kan met glas. Ik zelf ben handig met de naaimachine maar met al een peuter en drukke baan kom ik er niet echt aan toe.. wel voor deze baby al 1 truitje gemaakt!

2 dagen geleden

(Muziek)mobiel gemaakt. Babykamer krijgt thema dino’s 🥰

2 dagen geleden

Wat mooi allemaal 😍

2 dagen geleden

Deze heb ik voor de baby geweven van merino wol. Nu ben ik bezig met het haken van een trui en ik naaldvilt een mobiel in Peter Rabbit thema. Zo leuk om te doen allemaal :)

één dag geleden

Ik heb heb het geboorte kaartje helemaal zelf ontworpen. Ik heb een voorbeeld "geknutseld" en die ligt nu bij de drukkerij om een proefdruk te maken, dus ben heel benieuwd of het uitpakt zoals ik het voor me zie🥰💙 Kan er dus even geen voorbeeld van laten zien!

één dag geleden

En deze 3 schilderijtjes heb ik zelf gemaakt. Het is Pixelhobby, weet niet of iemand dit kent maar het lijkt erg op het ministec van vroeger. Kleine steentjes van 2mm groot die je dan dmv een patroon op een pinnetje drukt😊

één dag geleden

Reactie op Mamatobe8898

(Muziek)mobiel gemaakt. Babykamer krijgt thema dino’s 🥰
Ah wat super leuk! Die van ons krijgt ook het thema dino’s 😍

één dag geleden

Reactie op Lvandep

Deze heb ik voor de baby geweven van merino wol. Nu ben ik bezig met het ha ...
Wauw! Hoe lang ben je aan zoiets bezig?

één dag geleden

Reactie op Maria201623

Ik heb heb het geboorte kaartje helemaal zelf ontworpen. Ik heb een voorbe ...
Heel benieuwd! Ik laat voor de tweede maal eentje tekenen door mijn beste vriend 😊

één dag geleden

Reactie op Mamatobe8898

(Muziek)mobiel gemaakt. Babykamer krijgt thema dino’s 🥰
Oooh superleuk! Je hebt me geïnspireerd om zoiets in ons thema te maken (onderwater wereld)😍

één dag geleden

Reactie op Nola1203

Oooh superleuk! Je hebt me geïnspireerd om zoiets in ons thema te maken (on ...
Dankjewel! 🥰 Ah super leuk, ik ben heel benieuwd naar het resultaat! Succes met het maken!

één dag geleden

Reactie op Oostende

Wauw! Hoe lang ben je aan zoiets bezig?
Ik ben heel langzaam met handwerken haha, denk zo’n 20 uur inclusief opzetten en afwerken. Het is iig veel sneller dan haken en naaldvilten. Heb een fijn en simpel weefgetouw (Ashford rigid heddle 80 cm), dat helpt

10 uur geleden

Reactie op Mamatobe8898

(Muziek)mobiel gemaakt. Babykamer krijgt thema dino’s 🥰
🥰