12 Reacties

één maand geleden

Waar moet ik dan kijken

één maand geleden

Reactie op AttenteBeuk519661

Waar moet ik dan kijken
Net onder de tekst van hoera een meisje

één maand geleden

Ik zie het niet🫣

één maand geleden

De twee witte streepjes duiden op een meisje. Ik vind de echo vrij onduidelijk verder, kan niet heel goed duiden waar ik tegenaan kijk. Heb je ook andere foto's gekregen?

één maand geleden

Deze nog, alleen hier weet ik ook niet waar ik moet kijken 😂

één maand geleden

Hmm ja dat witte streepje is de nub maar beetje lastig beoordelen met de echo foto waar je het kindje niet in zijn geheel op ziet. Het gaat om de stand van de nub tov de rug. Als deze evenredig is, is het een meisje. Als de nub in een hoek omhoog staat een jongen. Hij lijkt idd vrij gelijk met de rug te zijn dus meisje; maar zoals gezegd vind ik de foto wel een beetje onduidelijk. Vanwaar je vraag? Twijfel je aan de beoordeling?

één maand geleden

Reactie op babywens_

Deze nog, alleen hier weet ik ook niet waar ik moet kijken 😂
Ik gok haast dat dit een zij aanzicht is. De zwarte vlek zou dan de volle blaas moeten zijn. 😀

één maand geleden

Reactie op Lieke-01

Hmm ja dat witte streepje is de nub maar beetje lastig beoordelen met de ec ...
De baby lag in het begin niet goed om te kunnen kijken. Daarom werd ik onzeker. Ze heeft het in een enveloppe meegegeven voor mn gender reveal. Heb haar nog gevraagd of ze t 100% zeker wist. Toen zei ze 98%. Dus ik moet er maar op vertrouwen, het is tenslotte haar werk🙈

één maand geleden

Reactie op babywens_

De baby lag in het begin niet goed om te kunnen kijken. Daarom werd ik onze ...
Je weet het pas 100% als het eruit is. Zelfs dan hebben het verloskundigen nog fout. Neemt niet weg dat 98% toch redelijk groot is qua zekerheid 😉 Dat is één van de redenen waarom wij geen gender reveal doen en alles redelijk neutraal houden ondanks dat we wel weten wat het wordt.

één maand geleden

Reactie op babywens_

De baby lag in het begin niet goed om te kunnen kijken. Daarom werd ik onze ...
Als je te erg twijfelt kun je ook nog wachten tot de 20 weken echo en dan een gender reveal doen als je daar een beter gevoel bij hebt 😊

één maand geleden

Kan iemand zien of het een meisje of een jongen is?

één maand geleden

Reactie op Loubje.

Kan iemand zien of het een meisje of een jongen is?
Meisje 😘