Ik ben benieuwd naar het verloop hiervan. Hoe gaat bijv. het contact met leidinggevende en bedrijfsarts in z'n werking, hoe ervaar je de ziektewet en wat zijn voor jou voor en nadelen?
M'n eerste zwangerschap ben ik huppelend doorgekomen. Inmiddels ben ik halverwege de tweede zwangerschap en mijn energieniveau is constant laag en ik heb veel last van mijn bekken, zeker naarmate de dag vordert. Ik werk in het onderwijs en de pubers daar ontvangen nog alle energie en liefde maar thuis ben ik niets meer waard.
Inmiddels overweeg ik sterk om een halve of hele dag de ziektewet in te gaan, simpelweg omdat ik het niet meer trek.
Wie heeft hiermee ervaring en wil deze ervaring met mij delen?
Ik ben ook aan het denken om in de ziektewet te gaan.. Mijn energie level is heel laag, en op het werk speelt veel ellende waar ik ook veel stress van krijg..
Hadden jullie ook iets van een bewijs nodig voor je werkgever van bijv. verloskundige o.i.d.?
Ik ben ook aan het denken om in de ziektewet te gaan.. Mijn energie level i ...
Bedrijfsarts kan hier om vragen. Had ik bij mijn vorige zwangerschap dat ze wilde weten van mijn verloskundige of bekkenfysio over mijn bekkeninstabiliteit