63 Reacties

één maand geleden

Super leuk dit onderwerp, ik heb 24 september de geslacht echo staan als ze willen meewerken. Ik ben zwanger van een tweeling, dus ik ben erg benieuwd. Mijn zoontje wordt ineens grote broer van twee🥰

één maand geleden

Trouwens gefeliciteerd!!🥳🥳🥳 Zo leuk dat jullie dadelijk een jongen en een meisje hebben.☺️🩵❤️

één maand geleden

GEFELICITEERD!!!!🩷 Wij hebben een meisje van mei 2022🩷en verwachten in februari een klein ventje🩵 we zijn dol gelukkig dat we straks een jongen en een meisje hebben!!😍😍

één maand geleden

@ Stephanie 1991 Oh wauw, een tweeling!!! 🥰 En dankjewel, ik zit helemaal op een roze wolk! 🩷 @ Maart32025 Oh heerlijk zeg!! Zo heerlijk een knul en een meid, ik heb precies hetzelfde gevoel, zo blij!! 🩵🩷

één maand geleden

Hebben ze alleen op basis van de nub een meisje vastgesteld? Of ook tussen de beentjes gekeken ☺️

één maand geleden

Reactie op T.K.D.1998x

Hebben ze alleen op basis van de nub een meisje vastgesteld? Of ook tussen ...
Ze hebben ook tussen de beentjes gekeken! 🥰

één maand geleden

Wij hebben volgende week donderdag de geslachts echo op 12 september, ben echo zo benieuwd ! Het is ons eerste kindje ❤️

één maand geleden

Reactie op Soontobemama

Wij hebben volgende week donderdag de geslachts echo op 12 september, ben e ...
Aaaahw spannend zeg!! Heb je een voorgevoel van wat het zal zijn?🥰

één maand geleden

Ik heb nog geen uitsluitsel, maar ik ben 110% zeker dat we opnieuw een jongetje krijgen! Ik heb denk ik een hele lichte voorkeur voor een jongen maar dan eerder in functie van mijn zoontje die volgens mij fijner gaat kunnen spelen met een broer dan met een zus (maar dat is ook maar gebaseerd op niks hoor). Vind het ergens ook wel afscheid nemen van ooit een levend meisje te mogen krijgen, ook al zie ik een leven als ‘boysmom’ als helemaal mij. In gedachten gaat mijn dochtertje, die ik helaas verloor in mijn eerste zwangerschap, altijd en overal met me mee naartoe.

één maand geleden

Reactie op Oostende

Ik heb nog geen uitsluitsel, maar ik ben 110% zeker dat we opnieuw een jong ...
Mag ik vragen waarom je dat zo zeker denkt te weten? Deze zin klinkt betweterig haha, maar bedoel ik niet zo. Ik bedoel het omdat je 11 weken bent en vanuit echo’s nu nog niks kunt zien. Puur een gevoel?

één maand geleden

Reactie op Macy92

Mag ik vragen waarom je dat zo zeker denkt te weten? Deze zin klinkt betwet ...
Yes een gevoel, maar ook op basis van de 11 weken echo van mijn zoontje en de 11 weken echo van mijn huidige zwangerschap. Deze echo is mijn huidige

één maand geleden

En deze mijn zoontje van 8 maanden. Ik vind ze zo sprekend op elkaar gelijken. Maar verder is het dus 99% een gevoel, maar tot hiertoe had ik al 2 keer gelijk 🥹

één maand geleden

Wij hebben een dochtertje van 1,5 jaar en krijgen nu een zoontje 😍

één maand geleden

In welke week van je zwangerschap hadden jullie de geslachtsecho? Of is dit een pretecho?

één maand geleden

Reactie op Oostende

En deze mijn zoontje van 8 maanden. Ik vind ze zo sprekend op elkaar gelijk ...
Interessant om dit te zien, ik las over de skull theorie en jouw echo’s lijken dan wel echt op een jongetje skull. Mijn echo van mijn kindje ziet er ook echt zo uit.. heel benieuwd of het ook een jongetje is. Mijn eerste is een dochter en haar echo had destijds een veel ronder gladder hoofje zeg maar

één maand geleden

Reactie op Iet123

In welke week van je zwangerschap hadden jullie de geslachtsecho? Of is dit ...
Ik had hem vandaag met 14+1 🥰

één maand geleden

Reactie op lientje123

Interessant om dit te zien, ik las over de skull theorie en jouw echo’s lij ...
Dit is een echo van mijn dochter, ergens rond de 20 weken. Deel gerust jouw echo’s, ben benieuwd of ze gelijken op die van mijn zoon! Volgens mij heeft de skull theory weinig wetenschappelijke basis en toch vind ik dat de schedels van meisjes zichtbaar zachter en ronder zijn. Maar de ene keer vind ik het wel duidelijker dan de andere keer.

één maand geleden

Reactie op Elineee92

@ Stephanie 1991 Oh wauw, een tweeling!!! 🥰 En dankjewel, ik zit helemaa ...
Ja, blijft nog wel even shock. Haha ik heb nog even om het laten dalen. 🙈 Lekker genieten van die rozen wolk!🥰

één maand geleden

Reactie op Elineee92

Ik had hem vandaag met 14+1 🥰
Ahja ik heb wel een 13weken echo staan met 13+5 dus miss kunn3n ze t dan al zien,maar omdat die over afwijkingen gaat denk ik dat ze niks gaan zeggen daarover en ik dan echt of tot 20 weken moet wachten of een pretecho moet boeken

één maand geleden

Reactie op Iet123

Ahja ik heb wel een 13weken echo staan met 13+5 dus miss kunn3n ze t dan al ...
Ik was precies 14 weken met de 13 weken echo, ze mogen het inderdaad niet zeggen, ook niet als ze het al kunnen zien... De echoscopiste versprak zich wel twee keer en ik dacht zelf ook het geslacht te zien, maar goed, dan kan ook een gewone verspreking zijn en ik ben ook geen pro in het geslacht herkennen natuurlijk. Dus een pretecho is altijd aan te raden als je het wilt weten. En natuurlijk super leuk om extra naar die kleine te kunnen kijken 🥰