Hi allemaal!
Ik zag zo snel even geen topic over dit onderwerp, dus ik dacht laat ik hem maken! Misschien wel leuk om te weten wie er van ons in verwachting zijn van een jongetje of meisje! 馃┑馃┓
Wij hebben vanochtend de geslachtsecho gehad en zijn in verwachting van een meisje!!! 馃┓馃┓馃┓馃┓馃┓馃┓馃┓ We hebben al een zoontje van 21 maanden en zijn dolgelukkig dat we nu een dochtertje bij kregen! 馃┓
Volgende week vrijdag de 13e geslachtsecho馃檲 heel spannend maar wij denken dat we het al weten aan de hand van de 13 weken echo.
Als we de geslachtsecho hebben ben ik 15 weken en 3 dagen. Mijn beste vriendin krijgt de envelop en neemt op 15 september de gender reveal ballon mee 馃挋馃┓
Wij hebben besloten het dit keer als verrassing te houden tot de geboorte馃槉
Ik heb al een zoon en een dochter en dit is ons 3e kindje. Ik heb wel heel erg het gevoel dat het een jongen is. Bij de andere 2 had mijn gevoel het goed dus ben benieuwd haha
Met de 13 weken echo hebben wij het nieuws gekregen dat ons derde kindje een buikwand defect heeft. Totaal niet bezig geweest met geslacht maar nu na eerste uitslag van de punctie (die gelukkig goed was) toch gevraagd wat het wordt, een jongen 馃グ
Wij krijgen een meisje! Het andere geslacht dan wij beide hadden verwacht. Voor een jongen hadden we een naam al klaar staan, nu dus in namen stress (ja tijd zat maar toch) 馃檲
19 september onze 13 weken echo met daar achteraan gelijk de geslachtsecho, dus nog even geduld. Wij hebben al een zoontje van 2 jaar. Toch weer heel spannend en zo benieuwd wat het nu gaat worden!馃槏
Wij hebben al een zoontje van 2, had eerst een heel sterk gevoel dat dit een meisje wordt. Nu denk ik toch een jongen... dinsdag weten we het zo spannend!
Ons zoontje van 2 krijgt een broertje! 馃┑ Ik voelde dit ook heel sterk aan. ...
Grappig is dat h猫, dat voorgevoel?! Super leuk nog een knulletje erbij! 馃┑
Ik had zelf ook heel sterk een voorgevoel. Gek genoeg had ik vlak voordat ik zwanger werd een droom dat mijn zoontje iets ouder was en ik met een klein meisje in m'n armen op de bank zat. 馃槏