63 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Elineee92

Ik was precies 14 weken met de 13 weken echo, ze mogen het inderdaad niet z ...
Ah okay dus t zou zomaar kunnen, dat ze t zien en zeggen volgende week di. Ik wacht t ff af! Thanks voor je reactie & fijne zwangerschap

茅茅n maand geleden

Reactie op Iet123

Ah okay dus t zou zomaar kunnen, dat ze t zien en zeggen volgende week di. ...
Zien zal vast wel, zeggen mag niet! Maar als je zelf een beetje echo鈥檚 kan aflezen en ze gaan tussen de beentjes kan je het misschien zelf al zien

茅茅n maand geleden

Wij hadden vanmorgen de geslachtsbepaling en verwachten een jongen! 馃┑

茅茅n maand geleden

Ik heb de pret echo op 20 september staan 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op tanniegie

Wij hadden vanmorgen de geslachtsbepaling en verwachten een jongen! 馃┑
Oh super leuk, gefeliciteerd!!!! 馃┑馃┑ Is het jullie eerste kindje?

茅茅n maand geleden

Reactie op T.K.D.1998x

Zien zal vast wel, zeggen mag niet! Maar als je zelf een beetje echo鈥檚 kan ...
Ahja dat wacht ik fftjes qf of ik iets kan zien dinsdag met 13+5. En anders ga ik een pretecho voor geslachtsbepaling inplannen hehe

茅茅n maand geleden

Volgende week vrijdag de 13e geslachtsecho馃檲 heel spannend maar wij denken dat we het al weten aan de hand van de 13 weken echo. Als we de geslachtsecho hebben ben ik 15 weken en 3 dagen. Mijn beste vriendin krijgt de envelop en neemt op 15 september de gender reveal ballon mee 馃挋馃┓

茅茅n maand geleden

Reactie op Elineee92

Oh super leuk, gefeliciteerd!!!! 馃┑馃┑ Is het jullie eerste kindje?
Dankjewel! 馃槉 Ja het is ons eerste kindje!

茅茅n maand geleden

Reactie op Iet123

Ahja dat wacht ik fftjes qf of ik iets kan zien dinsdag met 13+5. En anders ...
Spannend! Ik heb ook dinsdag echo met 13+6. Benieuwd of ik daar wat wijzer uit word.

茅茅n maand geleden

Wij hebben besloten het dit keer als verrassing te houden tot de geboorte馃槉 Ik heb al een zoon en een dochter en dit is ons 3e kindje. Ik heb wel heel erg het gevoel dat het een jongen is. Bij de andere 2 had mijn gevoel het goed dus ben benieuwd haha

茅茅n maand geleden

Vandaag bij de 13 weken echo voor 90% zeker een jongetje. Heel spannend. Hebben nu een meisje en ons sterrenkindje was ook een meisje.

茅茅n maand geleden

Met de 13 weken echo hebben wij het nieuws gekregen dat ons derde kindje een buikwand defect heeft. Totaal niet bezig geweest met geslacht maar nu na eerste uitslag van de punctie (die gelukkig goed was) toch gevraagd wat het wordt, een jongen 馃グ

茅茅n maand geleden

Veel jongentjes zie ik馃挋馃槏 wij mogen maandag voor de geslachtsecho, heb nu een dochter dus benieuwd

茅茅n maand geleden

Wij krijgen een meisje! Het andere geslacht dan wij beide hadden verwacht. Voor een jongen hadden we een naam al klaar staan, nu dus in namen stress (ja tijd zat maar toch) 馃檲

茅茅n maand geleden

19 september onze 13 weken echo met daar achteraan gelijk de geslachtsecho, dus nog even geduld. Wij hebben al een zoontje van 2 jaar. Toch weer heel spannend en zo benieuwd wat het nu gaat worden!馃槏

茅茅n maand geleden

Wij verwachten een lief meisje. 馃挄

茅茅n maand geleden

Wij hebben al een zoontje van 2, had eerst een heel sterk gevoel dat dit een meisje wordt. Nu denk ik toch een jongen... dinsdag weten we het zo spannend!

茅茅n maand geleden

Wij krijgen er nog een jongen bij 馃挋 #boysmom

茅茅n maand geleden

Ons zoontje van 2 krijgt een broertje! 馃┑ Ik voelde dit ook heel sterk aan.

茅茅n maand geleden

Reactie op Bluebell

Ons zoontje van 2 krijgt een broertje! 馃┑ Ik voelde dit ook heel sterk aan. ...
Grappig is dat h猫, dat voorgevoel?! Super leuk nog een knulletje erbij! 馃┑ Ik had zelf ook heel sterk een voorgevoel. Gek genoeg had ik vlak voordat ik zwanger werd een droom dat mijn zoontje iets ouder was en ik met een klein meisje in m'n armen op de bank zat. 馃槏